1 Mart 2015 Pazar

Okulun Issız Yerinde Genç Türbanlıyı Bozdum

Okulun soğuk yatakaneside ısınmaya çalışıyor kaliriförlerin bozuk olmasından dolayı titremekten başka bişey yapamıyorduk. Okulun müdürü bunu haletmek için uraşıyordu eger geceyi burda geçirirsek soğuktan ölecektik. kızlar yurdunun kaliriferleri yanıyor sıcak ortamda kalıyorlarda bizim şansımıza soguk vardı. Müdür tüm erkek ögrencileri degişik yurt ve kurumlara dagıtmaya başladı. En son ben ve beş arkadaş kaldık. Bize bir hafta kızlar yurdunda kalacagımı efendi çocuklar oldugumuz için bizi seçtigini sorun yaşamak istemdigini anlatı. Bizde soğukta nasıl bir nimete kondugumuzu bile anlamdan yeminler içip yola çıktık. Kız yurdunda odalar dörter kişiydi arkadaşlarım yerleşti. Bana yer kalmamıştı, tam üzülürken bayan bekçi bekçilerin kaldıgı istirahat odasında kala bilcegimi gece erken yatmazsam laflayacagımızı, sorun olmayacagını söyledi. Bende hemen atladım, gece geç saatlere kadar uyumam dedim. Oda tek bir geniş yatak ve dolaptan oluşuyor personelin duş alması için bir ufak banyosuda vardı. Eşyalarımı yerleştirdim, soyunup sıcak suyla tekrar tanışmaya karar verdim. Duşa girdim, sıcak suyun altında dakikalarca ıslandım. İyice gevşemeye başladım, zaten yorgundumda. Şampuanı alıp güzelce penisime surdum, bir kaç dakikada kendimi tatmin etmeye başladım. Kendimi tatmin ederken hep birini düşünürdüm. O an aklıma bekçi bayan geldi. Sarışın balık etli 33-34 yaşlarında yeşil gözlü çok güzel bir kadındı. Onu düşünerek kendimi tatmin etmeye başladım. Bir kaç dakika sonra tam gelmek üzereyken birden kapı açıldıgını hisettim. Odaya biri girmişti duş kabinin içinde ne yaptıgımı görüyor olmalıydı. Zaten duracak halim yoktu birkaç gitgel sonra boşalçaktım. İyice hızlandım, elimin birini duvara dayadım ve kalcalarımı ileri atırarak deliler gibi boşalmaya başaladım. Duş kabinin dışındaki karaltı iyice yaklaşmış beni izliyordu, ben fark etmemiş gibi yaptım. Hafif inleyerek bekçinin ismini söyledim. Suyu açtım, iyice temizlendim. Odaya doğru kapıyı açtım sadece yüz havlusunu yüzüme bastırıyordum. Yüzümü kurular gibi içerde biri yokmuş şaşırmış numarası yapcaktım. Elimle yüzümü kurular vaziyete çırılçıplak çıktım. Birkaç adım sonra yüzümden havluyu indirdim. Bekçi kadın karyolada baçak bacak üstüne atmış sigara içiyordu. Şaşırmış gibi önümü kapatım pardon dedim yüzüm kızararak, bekçi kadın güldü. Biraz önca benim adımı sayıklayarak boşalan bir şeyi görmek hakım degilmi dedi. Bende masum çocugu oynuyordum. Burda oldugunuzu bilmiyordum deyip başımı önüme eğdim, utanmış gibi yaptım. Yataktan kalktı elini havluya uzattı ve yavaş yavaş aşagı aldı. Benimkisi yeniden taş gibi olmuştu. Taşaklarımdan tutup kendine çekti beni bir yandanda ovuşturuyordu avuçlarında. Sikim kazık gibi olmuştu ama başımı kaldırmıyordum, utanmış rolume devam ediyordum. Ağzına aldı, birkaç kez gidip geldi sonra kalktı, sen giyin ben bizim oruspuları yatırıp gelcem dedi. Ben hiç bişey demedim, sadece ayağa kalkınca dudaklarına yapışıp öptüm. Kalçasına bir şaplak vurup hadi çobuk ol dedim. Kudurtma sırası bendeydi… Üstüme bornozumu giydim, yatağa oturdum. Sigara içip çantamdaki votka ve leblebiden otlanıyordum. 2 saat sonra tüm yurt uyumuştu. Kapıdan içeri girerken ışıkları söndürdü, bir gece lambasını yaktı. Yanıma geldi oturdu. Bacaklarımı aralamamı sağladı ve başını gömdü. Tüm erkekligimi emip yalayarak kocaman yaptı. Öyle ustaydı ki az daha boşalcaktım, tam boşalmama yakın durup kafasını sıktı ve bir anda penisim indi. Yeniden yeniden birkaç kez yaptı. Delircek gibi olmuştum. Boşalmanın zevkine yaklaşıp durmaktan kudurmuştum. Yavaş yavaş soydum kadınımı. Dilimle önce boynunda dolaştım kulak memelerini emdim. Memelerini yaladım dakikalarca, inlemeleri ve hırçınlaşması çok hoşuma gitti. O kadar yavaş sevişiyordum ve o kadar uzun öpmeler ve yalamalar yapıyordumki artık sular seler gibi boşalıyordu ama kudurtma sırası bendeydi. kadınlığına egildim, kılıydı kıların arasında bızırını buldum. Onu iki dudagımla yakaladım ve dilimle emmeye başladım. Titriyordu, boşalmaya çok yaklaşınca kendimi çektim sadece üzerine uzandım vucudumun agırlıgından sadece zevk alıyor bacaklarını açıp kapatarak boşalmaya çalışıyordu. Bekleyip istegi azalmaya yakın yeniden emiyordum, onun beni delirtigi gibi bende onu delirttim. Ama amacım onu delirtmek değil sabaha kadar sikmekti. Sert istermisin dedim. Başını saladı, dudaklarını ısrırken evet diye bacaklarını arasına hemen yerleştim başını dayadım bir anda yüklendim tüm gücümle. Ancak yarısını alabilmişti ve gözleri fal taşı gibi açılmış sırtıma tırnaklarını geçirmiş dudaklarını ısırıyordu. Karnı inip kalkmaya başladı, aniden girmemin ve uzun zaman azdırmamın neticesinde kasılıyordu, boşalıyordu. Sanki işer gibi suları akmaya başladı amından. Benim yaragımda sanki emilir gibi içine dogru kayıyor, dudaklarımız yapışmış birbirimizi sömürüyorduk. İçine tamamen girdigimde kadın kulagıma hiç kimse beni tek sokuşte böyle boşaltmadı, sabaha kadar sik beni ne olur dedi. Hemen tüm gücümle pompalamaya başladım. Amının duvarları sikimi bir el gibi sarıyordu. Harikaydı. Bir saat boyu misyoner pozisyonunda gidip geldim. Defalarca çıglık çıglıga boşaldı. Ben iki posta atmanın cezasını çekiyor bir türlü boşalamıyordum. Tamamen içinde iken… Kadınım üstüme çıktı ve sikimi içine aldı. Üstümde kasıp geçsiyerek inip kalkarak beni boşaltmaya çalışıyordu, ben de güzel göğüslerini eliyor sıkyordum. penisimden akan kadınlık sıvıları yatagı ıslatıyordu. Hızlanıyor, boşalıyor tekrar başlıyordu, inanılmaz bir şeydi. Bende boşalmaya yaklaştıgımı anladım, canım dedim boşalcam. İçime boşal dedi, sıcak sıcak hisetmek istiyorum. Daha hızlı inip kalkmaya kalçalrını bastırmaya başladı. İçi fırın gbiydi, bende kasılmaya başladım. Ön sıvım geliyordu sikimden. Bende altan ritme uygun vurmaya başladım. Tam kasılmaya boşalmaya başlayınca üzerime uzandı. İçine akarken dudaklarımız birleşmiş beni öpüyordu. Benden ister istemez inlemer çıkıyordu, oda o anda boşalmaya başladı. İkimizin suları aynı anda akıyordu. Boşalmam bir türlü bitmiyordu kalcalarını oynatarak sikimi amının içinde dolaştırıyor buda beni deli ediyordu. Tamamen içinde iken üstüme uzandı, elerimle kalcalarını sıkıyordum. Boşalma sona ermek üzereydi. Elimle kalçalarını ayırdım ve orta parmagımı götünün deligine dokundurdum. Inhhhh dedi. Girme oraya kocam bile girmedi olmaz dedi. Ben duymamış gibi yavaş yavaş daireler çizmeye başladım arka deliginde. Dudaklarını ısırıyor mutiş bir zevk alıyordu. Sikimdaha inmeden yeniden sertleşti heycanla orta parmagını yavaşca göt deligine soktum. Çok dardı milim milim girdikçe kendini çalkalıyordu. Köpek pozisyonunda çevirdim, yavaşca göt deligine dayadım ama bir türlü girmiyordu. Bir elimle amını okşuyor diger elimle de kalcalarını sıkıyordum ama olmuyordu çok dardı. Hemen yatagın baş ucundaki şampuanı alıp sikime sürdüm. Arka deligin içine de parmagımla yedirdim, çok heycanlanmıştı bir türlü yerinde duramıyor, yavaş sok yavaş diyordu. Delige sadece başını soktum. Çıglık attı, gözlerinden yaş geliyordu. Dur istemiyorum falan dedi ama ben hiç dinlemedim. Tüm gücümle kendime doğru çektim omuzlarımdan. Taşaklarımın vurma sesiyle birlikrte çığlık attı. Sıcacık ve çok dardı ve kasılıyordu. Hemen pompalamaya başladım, ağlıyor hıçkırıyor bir yandanda aldıgı zevkten amını parmaklıyordu bir kaç dakika sonra tamamen zevke dönüştü. Homurtular çıkartarak… O kadar hızlı pompaladımki göğüsleri birbirine çarpıyordu. Senin sikmeni artık kimseye degişmem diyordu. Dakikalca götünden ve amından siktim. Finali ağzına yapmak istiyordum zaten gün ağarmak üzereydi. götünden çıktım ağzına boşalmak istiyorum. Canım dedim hemen geldi ve deliler gibi sömürmeye basladı, saçlarından tutup bastırıyordum. Homurtular çıkarar azına boşalmaya başladım harikaydı bir damlasını bile ziyan etmedi yaladı yuttu. Sonrada giyindi çıktı. Zaten sabah olmuş, ben de yorgunluktan ölmüştüm. Akşama kadar dinlen sana tap taze bir am siktircem bayılcaksın dedi. Akşam olmuştu bende banyomu yapmış bişeyler atıştırmış dergi okuyordum. Odaya yanında 18 yaşlarında esmer güzeli portakal gibi memeleri olan bir kızla girdi. Bana göz kırpıp bu kız bu gece burda kalcak dedi. kızla başbaşa kaldım, tam bir lolitaydı. Biraz sohbet edince bizim bekcinin bir akrabası oldugunu, onlarda kaldıgını ve cinsel tercihinin lezbiyenlik oldugunu ögrenen ailesinin onu buraya akrabalarının yanına gönderdigini. Erkelerden zevk almadıgını, hoşlanmadıgını falan anlatı. Teyzesinin ona çok iyi davrandıgını, bazen lezbiyen ilişkiye girtdiklerini ve benle bu gece bir deneme ilişkisi yaşamak için teyzesiyle anlaştıklarını anlatı. Teyzesi bu körpeyi bana sunuyordu, yaragın tadını alsın diye. kızla votka içip muhabbet ederek gece yarısı oldu. Isık açıkmı olsun dedim kapalımı, kapalı dedi. Işıkları söndürdüm yanına gittim. Teyzesi gelmiş, bize katılmıştı… Çok narin ve yumuşak dokunuşlarla sevmeye başladım. O sanki isteksiz vucut gibiydi. Dakikalarca öptüm, kulagına aşk sözcükleri söyledim. Cinsal noktalara mümkün oldugunca dokunmadan seviştim. Benden tiksinmesini istemiyordum. bakire oldugunu ama bu gece bana vercegine söz verdigini söyledi. Heycanlandım, eteginin altına elimi attım, amını okşuyordum. Harikaydı, tüysüz ve ıslak bızırını buldum. Parmagımla sıkıp bırakmaya başladım. İnliyordu parmagımı bastırarak titrettim boşaldını anladım. Elim ıpıslaktı başımı eteginden içeri soktum. Ayaga kadırıp güzel amını yukardan aşagı aşağıdan yukarı yaladım. Nefis ekşi tadı vardı. Dilimi deliginden içeri sokmaya çalışırken oda saçlarımı okşuyordu. Sırt ustu yatırıp soydum. Göğüslerini yaladım, sikimi amının dudaklarına sürerken fransızca bir söz söyledi, mütiş tahrik oldum. Bacaklarını iki yana açtı, sikimin kafasını yukarı aşagı sürtüp badana yapıyor, bir yandanda esmer memlerini yalıyor mıncıklıyor dişliyordum. Biraz bekleyip başını yerleştirdim, o kadar çok ıslanmıştıki kayıyor yerinde durmuyordu. Ben de heycanlıydım. O sırada bir el sikimi tutup ama yerleştirdi. Şaşırmıştım, teyzesi gelmiş, soyunmuş bize katılmıştı. Karanlıkta iki kız daha vardı, hiç seslenmedim ve milim milim içine girmeye başladım. Teyzesi amını kızın dudaklarına dayamış yaltıyordu. Ben de teyzesinin sırtından bastırıyordum. Durma, daha sert aşkım dedi… Kız nefesiz kalmış yaşadıgı iki heycanın etkisiyle titremeye başlamıştı. Sikim kızlık zarına dayanınca teyzesini üstünden attı ve bana sarılıp bir anda içine bastırdı. Yırtıldıgını hisettim, bayılmıştı kız korktum. Teyzesi durma pompala. Ayıldıgında zevk alıyor olsun dedi, bende kendimi kaybetim daracık ama girip çıkmaya başladım. Göz ucumlada diger kızlara bakıyordum. Onlar da ayak üstü sevişiyorlardı. Sikim körpe ama girip çıkarken o kadar zorlanıyordu ki kırılcak gibi egiliyordu ama açılmaya başaldıgında kız bir anda ayıldı ve bana sımsıkı sarıldı. Durma daha sert aşkım dedi. Deliler gibi sikiyordum evire cevire degişik pozisyonlarda girdim. Ağzına patlayarak gecenin ilk molasını vercektim ki diger kızlar da katıldı. İnmiş sikimi birkaç dakikada kaldırdılar, yatakta dört kadın tek erkek kimin amından çıkıp kimin götüne girdiginmi bilmeden sabah ettim. sabah herkes giderken bakerat veren aşkıma yaklaştım ve götünü sikmeden bırakmam dedim. O da feda olsun dedi. Bir tören gibi ikimizde diger kızlar tarafından hazırlandık Kremlendim, götüne girdim ve pompalamaya başladım. Amını yanında o kadar dardıki götü ter içinde kalmışım. Bir anda kan gelmeye başadı götünden, seslenmedim sadece boguk boguk inliyordu. Sanırım giriş çıkışlarım yırtmıştı ama sıcaklıktan hisetmiyordu. Arkadan göğüslerine sarıldım. İyice üzerine abandım. kızlardan biri taşaklarımı okşuyordu, digeride amını azıma dayamaya çalışıyordu. Karman çorman herkes birbirinin biyerinde zevk alıyordu. götünün içini sıcak sıvılarımla dolduruken bir hayvan gibi böğürüyordum. Zevk dolu gecenin finalini hepsinin amını yalayıp birer kez boşaltarak yaptım…

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil