1 Mart 2015 Pazar

Güzellerin Macerası

Merhabalar benim anlatacağım olay bi kaç yıl önce gerçekleşti o zamanlar lisede olan iki arkadaşım haftasonu için bişeyler yapmak istediklerini söylediler ve burcu bizi evine çagırdı sabah kahvaltıya gittigimizde ben irem ve burcuyduk. ilk önce kahvaltımız yaptık muhabbet ettik müzik filan dinledik daha sonra (burcu tam kaşardır) eglenceli bişeyler yapalım dedi ne yapalım dedik şişe çevirmece oynıyalım dedi bizde tamam olur dedik ondan sonra başladık oyun oynamaya ilk başta ben burcuya soruyordum tabikide cesareti secti ve iremle öpüşmelerini istedim burcu çok rahat bir şekilde olur dedi ve iremin dudaklarına yapışıp 30 saniye boyunca öpüştüler sonra burcu bana sordu burcu iremin tatlı güzel götünü sıkmamı istedi bende kabul ettim bunların yanına içkide eklenince baya farklı senaryolar ortaya çıkmaya başladı burcu iremi en son yeni aldıgı bir tanga için soyunması istedi iremde burcu çok yakın arkadaşı diye kıramamıştı iremin önümüzde soyunmasını rica ettim bunu kabul eden irem teker teker çıkarıyordu çok talı ve büyük gögüsler ve kalçaya sahipti burcu sen neymişsiin kız dedi ve daha sonra irem tangayı giydi tüm vücut hatları ortaya çıkmıştı burcu ayaga kalkıp iremin dudagana tekrar yapıştı ilk başta şaşıran irem daha sonra hoşuna gitmesiyle birlikte ona ayak uydurmuştu burcu iremi hem öpüyor hemde tüm vücudunu okşuyordu kızların ikiside bir anda soyunmulardı ve benide aralarına aldılar burcu durmadan kalçama şaplak atıyordu ve diger eliylede sikimle oynuyordu sonra ben iremi tuttum ve onla öpüşmeye başladık çok güzel kalçaları vardı sıktıkça sıkasım geliyordu kızlar daha sonra bir anda 69 pozisyonuna geçtiler ikiside götleri çok iyiydi çok güzel yalıyorlardı ilk kendilerini sonrada kuçagımda gide gele beni rahatmışlardı.

3 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil