1 Mart 2015 Pazar

Ablamın Kaynı

Merhaba ben Rabia 18 yaşındayım. Yaz gelmişti ben her yıl olduğu gibi İstanbul’a ablamın yanına tatile kalmaya gidiyordum bu yıl eniştemin kardeşide vardı onlarda kalıyordu o 26 yaşında ve bekardı dar şeyler giydiğimde hep amıma bakardı götümü dikizlerdi biz birlikte çoğu kez içtik hiç birşey olmadı hatta sarılarakta uyuduk hiç bişey yapmadık derken gel gelelim ben evime geri dönmeden yine içmiştik çok sarhoştum ve yaşımın verdiği azgınlıktan olsa gerek 2 günde bir mastürbasyon yapar oldum sürekli boşalıyordum neyse içtikten sonra herkes yatağına gitti eniştem ve ablam odasına gidip kapıyı kapattı bende kardeşiyle yan odada kalıyorduk ben azmıştım gittim onun odasına kucağına oturdum deliler gibi öpüşüyorduk yutuyorduk birbirimizi üstümü çıkartmaya başlamıştı sütyenle kalakaldım heryerini boynunu yalıyordum oda beni elliyordu sonra altımdaki dapdar kapriyi çıkartmıştı ve çırılçıplak kalmıştık ben bakireydim onada söyledim ama bağırta bağırta sikmesini istiyordum uzandım amımı yalıyordu adeta yutacak gibi parmağını hafif hafif sokuyordu o an ki bağırışlarım 60 yaşındaki dedeyi bile azdırır o kadar :DD içime gir diye inliyordum 21 cm yarağını ağzıma vermişti boğazıma kadar sokuyordu boğuluyordum yalayıp yutmuştum kalın ve büyük yarağını.. artık sik beni boz diye bağırıyordum yatırdı ve yavaş yavaş bakire olduğum için yavaş girmek zorundaydı kan geldi ve hızlanmaya başladı git gel yapıyordu haykırıyordum zevkten amımdan sular akıyordu ağzımı kapatıyordu daha çok hoşuma gidiyordu çok hızlı sikiyordu amım parçalanmıştı kucağına oturdum zıplamaya başladım şap şap çıkan sesler daha da azdırıyor beni zıplatıyordu o gece 3 kere boşaldık artık dermanımız kalmadı siki amımda uyumuşuz sabah yakalanıyorduk az daha neyse derken ben gidene kadar odalar apartman tuvalet derken hüseyin beni bulduğu yerde sikiyordu

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil