3 Haziran 2013 Pazartesi

tazeik baldızım

sevgili hikaye okurları ben 32 yasındaydım baldızım 21,21 yaslarındaydı bundan 20 yıl önce esimle evlendim esim bana bir cocuk verince yanına kücük baldızımı yolladılar yaklasık 6 ay yanımızda kaldı aradan gecen zamanlarda baldızımı yeni cıkan kılarını keserken iki kere gördüm sarı sarı kıları vardı bir gün banyo yaparken gördüm ama cok etkilendim yeni cıkan memeleri daha kücücük yeni cıkıyordu ucları yeni belliydi yumurtadan biraz büyüktü cok etkilendim ben onu gorduyum zaman baldızım beni görmüyordu. kafama koydum bu memeleri emmek istiyordum yalamak onları avuclarıma almayı cok istiyordum tesadüfmü yoksa sansmı bilemem bir gün eşim rahatsızlandı hastaneye yattı cocuga ikimiz bakıyorduk gece olunca ayrı yatak yapmayalım beraber yatalım hem üsümeyiz deyince tamam enişte iyi olur dedi baldızım uyumuştu elimi memelerine attım bende uyur gibi yaptım arada onları oksuyor düğmelerini acmaya calışıyordum iki düğmesini actım gece lambası ısıgında gözlerime inanamadım tas gibi dimdik daha gülleri yeni ucları belirli gibiydi basladım emmeye baldızım uyandı enişte ne yapıyorsun canımı acıtıyorsun memelerim acıyor dokununca dediği zaman yavaşladım şimdi acıyormu dedim az dedi emmeye devam ediyordum. ( sex hikaye ) fazla sıkma acıyor deyince birazda asagılara inmeye basladım her yerini oksayarak tam yerine indim baldız enişte cok hosuma gidiyor ama orasına dokunma kızlıgıma bozma dedi bende üstüne cıktım aletimi tıras bolgesinden bacak arasına sokmaya basladım ama zarar vermek istemediğim icin bunu yaptım baldızımın cok hoşuna gitiği icin bacaklarını iki yana acıverdi bir anda aletim amına giriverdi daracıktı ateş gibiydi zevk suyu akmış olmalıki nasıl girdiğini bende anlayamamıştım baldızım anam diye bir bagırdı hemen cıkardım kan geliyordu cok korktum simdi ne yapacam diye basıma belayı aldım dedim 30 dakka gecti baldızımın acısı gecmiş olmalıkı enişte olan oldu artık dönüşü yok cok acıdı ama cokta hosuma gitti devam edelimmi dedi bende sen bilirsin dedim ama bu sefer ben yapacam her seyi dedi baldızım benim üstüme cıktı benimkini emdi oksadı sevdi zaten dimdikti üstüne oturdu sanki zor giriyordu daracıktı memelerini agzıma verdi ben emerken o üstümde hopluyordu bir anda icine patladım eyvah simdi hapı yuttum dedim. kendime ya hamile kalırsa tamamen yanarım dedim daha yeni adet görmeye baslamıstı benim icine boşaldığımı anlayınca enişte eyvah ne yaptın şimdi olmadı ya hamile kalırsam kime ne söylerim ne yaparım kendimi intihar ederim adım cıkacagına canım cıksın dedi bende teselli icin sen korkma kalmazsın kalırsanda aldırırız kimse anlayamaz dedim biraz sakinleşti aradan bir ay gecince hamilelik testi yaptırdık allahtan deyilmiş hem baldızım hem ben derin bir oh cektik bundan sonra ikimizde akıllandık ve careine bakarak cok zevkli sex yaşantımız oldu günde kac defa yaptıgımı bilmiyorum tadına doyum olmuyordu sanki karı koca gibi olmuştuk esimde yanımızdayken hep beraber yattıgımızda bile o bana arkasını dönerdi bende sessizce işime bakardım baldızım benden daha cok istekli olmaya baslamıştı esim bakkala gitse hemen üstüne otururdu kendi zevkince yapardı esim kapıyı valınca bırakırdı eşimin evden cıkamsını beklerdi sanki bir gün eşim bir akrabasına cocuga nazar deymiş ben cocugu okutacam dedi. ( seks hikaye ) belki orada kalabilirim dedi baldıza sende beraber gidelim dedi baldızım abla ben biraz rahatsızım ben gelmeyecem dedi o gece esim akrabasında kaldı bizde baldızımla sexsin her türlü zevkini yasamaya basladık baldızım kendini oyle bir hazırlamışki kaymak gibi yapmıs kendini kokular kremler surmuş her yerine yag gibi olmus geldi oturdu yanıma memelerini emmemi istedi amını yalamamı istedi zaten kaymak gibi olmus her yeri yalanmazmı baldızım zevkten cıldıracak gibirdi alıştıo bir kere bana domalarak böyle yap dedi bende yapmaya basladım acılıp acılıp vuruyordum bir anda bir cıglık attıki anlatamam anam ben yandım dedi bende elince cay falanmı var zannettim ama benim aletin cok daracık bir yere girdiğini fark ettim zaten amınada dardı ama orası daha darmış yanlışlıkla arkasına girmişim enişte beni oldurecekmisin sen orasına girermi burası dururken deyince anladım ama baldızım bagırınca olece kalakalamıştım tam köklemiş vaziyyette icindeydi hemen cektim kan akıyordu arkasından banyoya gitti temizlendi geldi tekrar eski işimize devam ettik karı koca olsak bu kadar zevk alamazdık tsk ederim baldızıma bu sex yasantımız baldızım evleninceye kadar devam etti evlenince uzak kaldık bir daha yapamadık…

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil