26 Haziran 2013 Çarşamba

Halamın Kızı

Merhaba arkadaslar simdi sizlere basimdan gecen cok güzel bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Adim Ahmet 19 yasimdayim, O benden üc yas büyük. Ve yine beraber yatmisken onun bacakalrini oksuyordum Bir keresinde bacagini oksarken aminida oksamaya basladim kilodunu acip amini seyrettigimde icim kipir kipir ediyordu ve kalbim heyecandan duracak gibi oluyordu. Bacaklari . yari acikti, bir keresinde uyandi ama uyandigini bana belli etmedi. Inlemeye basladi ve ben duddagimi onun dudagina yaklastirdim dillerimizi birbirimizin diline degdiriyorduk. Artik beni cok etkilemisti halamin kizi. Inliyordu ama genede uyumus gibi yapiyordu, bacagini amini ve memelerini oksamaya devam ettigim zaman uyuma numarasini birakti ve tam seks yapmaya basladik. . Inanamiyordum, cünkü Ben onun amini yalamaya basladim, oda benim kücük sikimi agzina aldi. Ben pek birsey yapamiyordum cünkü yasim kücük oldugu icin sikim de kücüktü… Neyse aradan yillar gecti, 23 yasimda Türkiyeye izine geldik, o gene bizim evde yatiyordu. Gece onun yanina gittim ve bacakalarini ellemeye basladim. Amini parmakladim. Canim Ahmedim senmi geldin diyerek yaptiklarima karsilik verdi. Gece odada bir güzel sevistikten sonra sikimi onun agzina verdim, amini ve götünü siktim. Ben sikerken o inim inim inliyordu. Onun inlemesini duyan kardesi odaya geldi ve bizi yakaldi, biz hic umursamadan seksimize devam ediyorduk. Kardesi sasirmisti, ve kardesini de sekse davet etti. Ve cücümüz birlikte sevistik sabaha kadar canimiz hic uyumak bilmedi. Halamin iki kizinin kizligini bozdum o gece.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil