20 Haziran 2013 Perşembe

Kız arkadaşım

Ben izmirden mehmet 17 yaşındayım lise 3. Sınıf öğrencisiyim 1.75 boyundayım ve futbolcuyum neyse anıma geciyim bu anı geçen hafta gerçekleşti kız arkadaşımla bir gün mesajlaşırken dudaktan öpmeye izin veriyomusun dedim hayır dedi biraz ısrar ettim tamam dedi ama dışarda olmaz dedi bende bizim eve gidelim dedim tamam dedi sadece öpüşcez mi dedim oda evet dedi bende işi ilerletmek istiyodum ve iç çamaşırlarına vardı iş. Hangi renk var dedim kırmızı dedi (çok severim kırmızıyı) bende onu giy dedim uslu durcan ama dedi bakarız dedim ve telde tahrik ettim dayanamadı ve telden boşalttım onu tabi bende boşaldım. Sonunda büyük gün gelmişti ben okuldan çıkmıştım ve onun gelmesine 1 saat vardı neyse geldi hemen hızlı bi şekilde bize gittik evde kimse yoktu odama geçtik biraz sohbet ettikten sonra uzandı ve öpüşmeye başladık ikimizinde ilkti bu ve hemen soydum yalamaya başladım inliyodu ve boşaldı bakire oldugu için sokmamı istemedi bende karımsın diyip bi anda kökledim bağırta bağırta 30 dk siktim ve içine boşalmamı istedi boşaldım ve götünü sikmek istedim haftaya dedi. Bekliyorum. Ateşli bayanlara partner olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder