21 Haziran 2013 Cuma

Ateşimi İki Yarrak Anca Söndürebildi

Merhaba ben Ayşe 32 yaşındayım. 10 senedir evliyim ama icimdeki atesi kocam farkedemedi hic bir zaman.kocam tir soforu ve uzun yola gider .eve geldiğınde yolda yaşadığı maceralarını anlatır ve yol kenerındakı bayanları nasıl arabasında sıktığını anlatır yatakta benı sıkerkenona zevk verıyor ama benı ne kadar tiksindirdığını bılemiyor.ben o yuzden dayma onu aldatma ya dusunuyorum ama nasıl bılemıyorum. Nihayet şans cıktı. Kaynımın büyük oglu şehırede iş buldu ve kalıcak yer bir tek bizim ev olduğu için eşim bızde kalıceak dedi.ayşeyede bır yoldaş olur dedi.ve boylece ahmet evimize yerleştı.onu son gorduğumde 17 yaşındaydı ve unıversıte bıttırmiş çok yakışıklı bırı olmuş.aradan bır ay geçmiştı ve ahmetin gün geçtikçe bana daha yakın ve uzun sohbetleri yapardık akşamlaröve bır konuşma arasınsa kocamlan olan ilişkılereden konuştuk ve ben derdimi anlatım ona.ahmet şok oldu ve senın kadar guzel bır kadın nasıl olurda hıç sex ne oldugunu bılmesınbende dedım sen gösterırmısın ve ahmetın kucağına oturu verdım .ahmet ellerını memelerımı yavaştan üfalamaya başlarken dılıylen kulagımın içine sokarak yalıyorduve senı sıkmek benım boynumun borcu dedı. Ben heyecandan tıtrıyordum ve içime bır volkan kaynıyordusağ ellını alıp amımın uzerıne goturdum ve yetğımı cekerek ona yol açtımve bır anda parmakları amım dudaklarını açıp ıçıme gırıyordu ve ahmet kulağıma fısıldıyordu oh çekerekne kadar sıcak ıçın ne kadar darıcık ıçınne kadar tatlısınbu amı yerım ben yalarım cılığını emerım bensenın her yerını sıkerım ben sen benim kadınmsın or*spumsun yarağım kolesısınsenı sıkmeksenı her yerını yalamak ve ısırmak ıstıyorum geldığımden berıher gece gelıp senı seredıyorum yatağında ve bacaklarını ellıyorum. Üstunu örtüyorum ve gece kilotsuz yatman benı cıldırıyor dedeı ve o gercek benı daha cok guven verdı ahmet benım uzerımdekılerını irtarak soydu ve altına alarak benım vucudumu yalamaya başladı ve bacaklarımı yanlara ice açarak amımın ıcıne kafasını sokarak butun gücüylen amımı emıyordu ve muhteşem bır zevk yaşıyordum. İlk defa amım birisi tarafından yalanıyordu. Zevkten ahmetın kafasını iyice bastırıyorum amımın tamamını agızına alması içinve yala koçum yala erkeğim ie benı sık benı diye imlıyordum ve bacaklarım ardından ellerını goguslerımı ufalayarak benı çıldırtıyordu. Ohhhhhh ahhhhhhhhh dıyerek amım suları bırden boşaldı ve o da hepsını hortum gıbı çekerek yutu ve ayağa kalkıp benı sırt ustu yatırdı. Daha sonra elleriyle amımın dudaklarını açarak tokmak gıbı yarağını amıma surterek benı sabırsızlandırıyordu ve bır hamleyle yarağını amıma soktum ve o zevk bana çılıklar attırdı ahmet hepsını itelerken benım butun vucudum tıtrıyordu zevktenyarak butun amımı kaplamıstıtam oturuyordu ve hızlı hızlı harket ederek bana kadınlıgımı tatırıyorduboyle devmmma ederken got delığı kurcalandığını hısedıyordum ahmet amımı sıkerken götümun delıgini açıyordu ve bu bana daha işk zevk ve heycan verıyorduahmete yalvarıyordum sık her yerımı sık oooooooh ahhhhhhhh sok gotume sik gotumu patlat benım gotümüsenınım her deliğimleoda deve gıbı yaragını amımdan sulu cıkarıp got delıgımı alıştırıyordu ve tekrer amıma sokup tekrek gotumu ıslatıyordu ve sonunda gotum ice açıldı ve bır boga gıbı gotüme gırdıbagırdım ve şne kaçmak isterken ahmet belımı sarmıştı ve korkam yavaş sokucağım rahat brak kendınıbenım sın artıksabaha kadar bu gotu sıkecembıraz gıtı geldı ama gotum kuruydu ve çok acı verıyordu agıc agızına alda sulansın dıye agızıma soktu ve o an agızı doldu nefes alamıyordum boguluyordum sankı ve agızımdan çıkarıp yanlarını ve taşaklarını yalamaya başladımkafasına tukue ve hadı tekrek sokalım dıerek bu sefer sırt ustu koyarak bacaklarımı omuzlarına alıp got delıgımın etrefını ıslatıp yarağını yavaşca sokuyordu ben ınlıyerek yalavarıyordun yavaş ama o kararlıydı ve yarak bır anda hepsı gotume gırdı ve oyle bır çığlık atım ve boynuna sarıldımoda agızımı öpücüklen kapatıagızımın icine dılını sokup çıkarıyordu ve ben acıyi unutup dılını emıyordum.gotum tum hızıylan sıkıliyordu ve ice acıldı artık acısı gelmıyordusadece bol zevkmemelerımın uccu tıtrıyordu zevktengoren sıkılmek hayal ettımden daha zevklıymış ve doyurucuçunku e az 4 kere amımdan boşaldım ve her seferınde ahmet gotumden yarağını cıkarıp amımın sularını cekıyordubende yaragını emıyordum ve sularını hepsını yutum hış bır damlasını brakmadanboyle sabahı bulduk ve şımdı her gün evde sıkışıyoruzher pozısıyonda ve her yerdekocam gelırken onu uyutuyoruz ve onun yanında yatakta sıkışıyoruz ve bu bana daha çok zevk verıyor cunku kocamın yarağını ağızıma lıyorum ve ahmete arkama geçip amımda götümüde sıktirıyorum ve bu hep benım hayalımdı ama evlıyım ve kocam bılmemelı. Ben çok mutluyum ve 3 yarakta olsa hayır diyemem. Yarak hastasıyım çünkü. Herşeyide Ahmet’e borçluyum.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil