3 Haziran 2013 Pazartesi

16 yaşımda tecavüze uradım

Merhaba ben Meltem 18 yaşındayım 1.85 boyunca mavi gözlü sarısın bir bayanım. Herkez benden hoşlanır dolayısıyla. Neyse Hikayeme geleyim; Bundan yaklaşık 2 yıl onceydi Ankara Sincanda oturuyorum. Sincan lisesine gidiyorum bu yıl son güzel olmayı erkeklerin benle ilgilenmesini severim güzel bir duygudur diğer kızlarla ilgilenilmemesi seninle ilgilenmesi bunu bazı kızlar bilir kendine güvenen ve güzel kızlar. Neyse olay şöyle başlıyor aksa* saat 9-10 gibi Aşşağı parka indim canım sıkılıyordu. Gerçi mini eteğimle ve dekolteli elbisemle herkezle konusabilirim diyordum parkta oturan cocukların yanına gittim Selam dedim onlarda oo kimler gelmiş dedi gençler bende evde canım sıkıldı oturabilirmiyim sizle dedim tabiki gel dediler oturduk onlar kendi olaylarını anlatıyorlar bende arada bir karısıyorum neden böyle diye git gide bakıslar değişti saatte geçmiş haberim yok saat kac acaba dedim. Birisi 12.30 olmus dedi geç olmuş dedim ben kacayım yoksa işler kotu olabilir diye kaçtım. ev 10 dklık mesafedeydi. Korkarak gidiyorum her yer karanlık in cin top oynuyordu. Birde baktım 3 tane ada* cıktı onume etegime bakıyorlar korktum ahh meltem nerden giyindin böyle dedim hızlıca yanlarından geceyim dedim tam yanlarından gecerken biri kolumdan tuttu adın ne senin dedi yenimisin buralarda dedi . Bende adım meltem yenisin derken neyi soruyosun dedim korkma korkma polis değiliz saati kaça dedi bende sen neydiyosun dedim bağırırım bırak beni dedim sus dedi tokat attı. Arkadaşlarına bu bizi görürmü dediler 2 kişiyi görür dediler. Ben ağlıyorum ağzımı kapattılar kimsede yok daha kücüğüm bir seyde yapa*ıyorum. 1 adam aldı beni bir kulubeye bağladı. Ben korkuyodum nasıl kaçarım diye ama elim bağlı ağzım kapalı diğer adamda gitti. Biraz geçti bilmiyorum 30 dk 1 saat sonra geldiler galiba yanlarında 1 tane daha kız var ama cok acık secik ve kendisi gelmiş.Beni gösterdiler bunu yeni düşürdük diye oda sordu bu çok küçük değilmi size göre diye adamlarda karısma sen işine bak bizi tatmin et yeter dediler Kadın sordu nasıl yapıcaz diye Adamlar bekle biz bunu yapıp kameraya cekelim sonra yapıcaz senle işimizi dediler. Kadın dedi o süreyide alırım dedi. Adamlar tamam para önemli değil dedi. Adamın birisi çorabı yarıya kadar çekti. off yazarken bile o anlar aklıma geliyor ck zor yazıyorumm. Sonra ilk ben dedi diğerleri neyse al sen işini gör bu kez dedi. Ben iyice korktum bacaklarımı kapattım corabı indiren ada* yana cekildi diğer eteğimi indirdi.Boğazıma bıcak dayadı ya kendin verirsin yada ölür gidersin dedi hangisi dedi bende çöz dedim aldı beni siz takılın dedi. Kucağında odaya g*türdü içimde kırmızı tanga ve sadece elbise vardı.Beni öptü bende karsılık vermek zordundaydım korkma alısırsın s.kilmeye dedi sonra elbisemi cikardi yaşın kücük ama güzel g*ğüslerin var dedi.. Güzel ama sendenbir şey isteyecem dedim söyle dedi herseyi yapalım ama kızlıgıma elleme dedim. Tamam dedi ama güzel anlar yasatıcaksın dedi tama* dedim anlastık cok mutluydum kızlıgıma ellemeyecek diye sevişiyoruz öpüyor dilliyordu beni . Azını aç dedi ve büyük şeyini verdi çok korktum bi süre emdirdi sonra üstüme çıktı ne yapıyorsun dedim sus dedi benle pazarlık olurmu dedi. Yavaş yavaş soktu ben çırpınıyordum ama kollumu tuutu ve üstüme coktu cok acımıstı git gel yapıyordu sadece bağıyordum onun cok hosuna gidiyordu bi yandan icime giriyor diğer yandan öpmeye calisiyordu ama kolumu kurtaramadım 5 dakika sürdü sürmedi çıktı içine bosalıyımmı dedi hayırr dedim. Zaten bosalmam dedi kendimi riske atmam dedi diğer arkaşlarını cağırdı hemen geldiler. Diğer kadınla sevişmişler aletleri büyüktü iği getirdiler kollarımı arkadan bağladılar artık kızlık gitmişti o kdar korkmuyordum. Kamera getirdiler ve kar maskesi taktılar biri duyarsa her türlü sitede bu videoyu göreceğimi milletin icine cıkamayacağımı soylediler bizede kendini sal dediler mecburen tamam dedim. Birisi arkadan girdi cok acıyordu ama git gel yapdıkca cok zevk almaya basladım zaten zevk almak zorundaydım yoksa o video bir sitede olsa....... Sonra kucağına aldı diğeri daha yeni verdiğim kızlığım üstünden girmeye başladı odadanda sesler gelyordu.Kızlıgımı alan ada* o kadını yapıyordu bende cok acı cekiyordum bağırıyordum bırakın beni diye inlemelerde vardı. 10 dakikda bunlar yapdı . Çok güzelsin dediler hiç böyle birini s*kmedim dedi birisi diğer ada*ı cağırdılar bıraklımmı diye ada* bırakalım ama unutmasın kamera var kaydımız var dedi. biliyorum bırakn gideyim beni merak etmişlerdir dedim ta* o sıra yusuf diye birini çağırdılar 10 dka daha bekle dediler. 5 dakika sonra kapı caldı 17 yaşlarında bir genç dediler adamlar sana bunu 100 e ayarlayalım. O da 60 olur dedi adamlar hmn kabul ettiler kapıyı örttü.Güzelim birde benimle ol dedi. Üstüme cıktı dudaklarımı emiyor g*ğüslerimi emiyordu bende kudurdum karsılık verdim her yerimi yaladı aletini uzattı yaladım. Sonra yere indirdin kilitleme seklinde durmadan gidiyor geliyor bende kudurdum beni yap beni s.k diyordum en son icime bosaldı hissettim spermleri ne yapdın dedim tokat vurdum oda bana sus kahbe dedi tekme attı adamlar geldi giyin s.ktr git dediler. Mecburen hemen tangamı siyah mini etemi ve elbisemi giyip gittim. İyiki annemgil uyuyordu hemen banyoya girdim dus aldm. Ogün bugun unuta*ıyorum paylaşayım dedim. Yorumlarını bekliyorum arkadaşlar

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil