14 Temmuz 2013 Pazar

zorla içine akıtmamı istedi

Merhaba arkadaşlar ben 19 yaşında bir gencim. Üniversitede okuyorum. Bu olayı bir hafta önce yaşadım ve sizin ile paylaşmak istiyorum. Pazartesi günü sabah okula gitmek için dolmuşa binmiştim bizim okuldan 2 kız günaydın dedi bende soğuk bir şekilde günaydın dedim ve oturdum. Okula geldik ama dolmuş tıklım tıklımdı tam inerken melis önüme geçti ve yanlışlıkla ona arkadan çarptım o hiç bişi olmamış gibi devam etti . Ben hemen arkasından koşup özür dilerim çarptığım için dedim. Yanında aslı da vardı. Aslı nın vücudu o kadar güzeldiki insanı baştan çıkartıyordu . Gülüşmeye başladılar . Melis bana numaranı verir misin dedi bende tabiki dedim hatta bir ara özür yemeğine davet etsem acaba yani falan filan diye kıvırdım . Göz kırptı melis’in o daracık götü tayt giyince o kadar güzel oluyorduki. Benden 3 yaş büyük ama olsun sex’in yaşı olmazdı . Akşam olmuştu tanımadığım bir numara aradı alperen sen misin dedi evet buyrun dedim ben melis dedi ve acil bir adres vericem oraya gel dedi çok acil ama koş dedi hemen üstüme siyah body mi giydim ve hava çok soğuk tu ablamdan arabayı istemiştim oda verdi . 2 dk da evindeydim camdan bana gel işareti yaptı bende hemen çıktım . Kapıyı açtı açar açmaz kalp atışlarım hızlanmıştı . Karşımda sadece mini bir etek üstünde dar bir gömlek . Hemen girdim ne oldu demeye kalmaz boynuma atladı ayaklarını belime doladı bende o dar kalçalarından tuttum çok tatlı öpüşüyordu sanki içiyordu .Bana üstünü çıkar dedi bende kemerimi çıkartırken kemerimi çekti ve bana kemerle vurdu koluma hızlı ol döverim dedi o vurdukça zevk alıyordum . Sonra benim makinamı çıkartı yalamaya başladı bende göğüsleriyle oynuyordum uçlarını sıkıyordum ve inlemeye başladı tekrar bana kemer ile kıçıma vurdu sen yala 2 saat dedi bende korkmuştum 2 saat nefesim yetmez derken bi baktım ıslanmış sanki musluk gibi olmuştu birden boşaldi ben güldüm bitti diye oda daha yeni başlıyor dedi. Saçlarımdan tuttu ve beni o sıcacık yuvasına soktu sanki içerde fırın vardi ve bana ben bakireyim dedi bende tamam dedim devam ettim ve 15 dakika yaladıktan sonra boşaldı . Yatağa uzandım oda üstüme yatti bende sen bakiresin yapamam dedim . Bana çok sert bir şekilde kemer ile vurdu sik beni diye bende sinirlendim bacaklarını omzuma attım ve geliyor dedim kayganlaştırdıktan sonra hafif hafif sürttüm ve çok zevke gelmişti. Sok artık alperen soooookk diye bağırınca birden soktum ve birden titreme geldi bana melis’in bacakları titriyordu durma asla devam et dedi bende o halde 30-40 dk siktim sonra hep kan olmuştu her taraf ve ben daha boşalmamıştım bana yat dedi yattim artik benim köpeğimsin dedi her zaman diye cevap verdim üstüme çıktı ve zıplamaya başladı bende geliyor artık kalk dedim hayır içime istiyorum dedi olmaz dedim oda boğazıma yapıştı evet dedi ve boşalmıştım sabah olmuştu eve geldiğimde çok yorgundum gece sürekli sabaha kadar öpüşüp yalaşmıştık . Okula gitmek için tekrar dolmuşa binmiştim melis yine dolmuştaydı ve bana aynen dün elimden zor kurtuldun bugün bağliycam dedi. Bende peki canım dedim ve dolmuştan indim . O yeşil gözlerinin içinde bir canavar yaşıyormuş diye mesaj geldi . Hiçbirsey demedim ve birdaha hiç gelmedi okula üni. Sınavına hazırlaniyormuş . O aslında sexe hazırlanıyordu. Sınav demesi bahanesydi. Neyse bu şekilde hikayem bitti. Eğer gelişme olursa anlatmaya kaldığım yerden devam edeceğim…

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil