14 Temmuz 2013 Pazar

ilk girdigim zar

slm ben aykut size başımdan geçen ve hiç unutamadığım bir olayı anlatacağım ben 22 yaşında askerden yeni gelmiş ve sex se hasret kalmış biriydim askerden geleli 3 - 4 ay olmuştu arkadaşlarla boğazda turlarken çok güzel bir kız gördüm ve dayanamayıp yanına gidip konuştumaslında biraz utandım ama ne yapayım çok hoşlandım neyse konuya döneyim biraz beni terslemesine rahmen isteğimden vazgeçmedim ve tanışmak istediğimi söyledim biraz na z dan sonra tamam konuşalım dedi ve 1 - 2 günderken çıkmaya başladık aslında herşey normaldi aklımdan ona karşı hiç art niyet geçmiyodu ilişkimiz baya ilerlemişti bir gün evde kimse yoktu ve uyuyodum telefon sesiyle uyandım arayan aşkım merveydi biraz sohbetten sonra ne yaptığımı sordu ve buluşalım dedi bende yattığımı evde kimse olmadığını söyledim artık şeytanmı dürttü bilmem bize gelmesini istedim oda tamam o zaman 1 saat sonra ordayım diyerek telefonu kapattı o 1 saat sanki bir yıl gibi geldi zaman hiç geçmiyordu ve beklediğim zil sesini duydum kapıyı açtığımda merve karşımda bir afet gibi duruyordu çünkü her zaman kinden güzel ve sex siydi biraz afalladım içeri davet etmiyecek misin diyince pardon ya bir ara şaşırdım diyip pot kırmamaya çalıştım ama o herşeyin farkındaydı ne içersindiye sordum hiç birşey içmiycem diyerek teklifimi ret etti bende hemen karşısına oturarak sohbete başladık ve yaklaşık yarım saat falan konuştuktan sonra yanına gelmemi istedi ben de o an nasıl olduysa elimden bir kaza çıkabileciğini söyledim oda çıkarsa çıksın diyince oan çok şaşırdım ama istediğim de buydu zaten yanına oturdum ve elimi omuzuna attım artık o sıcacık teninin ateşi benide yakmaya başlamıştı ve arrtık dayanamayıp dudaklarından öpmeye ve elimle göğüslerini ve bacaklarını okşamaya başladım o da artık karşılık vermeye başlamış ve aletimi okşuyordu biraz ön sevişmeden sonra üstümüzdekileri çıkartıko güzel amı tam anlamıyla beni bekli,yordu onu çekyata oturtup bacaklarını açtım ve amını yalamaya başladım oda zaman geçtikçe havaya giriyor başımı tutup amına doru ittiriyordu ve artık onun zevk anları başlamış ve boşalmak üzereyim diyerek beni uyarmıştı amı zaten vucık vıcık olmuştu artık o zevki bana da yaşatmasını istedim ama o ben yapamam dedi ama naz yapıyordu zorlada olsa ağzına vermiştim acemice yalıyordu ama beni m içimden büyük bir zevk geliyordu ben onun gibi uyarmadım ve ağzına boşaldım biraz kızdı ama onunda hoşuna gitmiş ti ve artık benim oplması nı istiyordum herşey yolunda giderken o bakire olduğunu ve kesinlikle sikişmek istemediğini söytledi ama i,ş buraya kadar gelmişt ve bu nu kaçıramazdı seve seve olmassa sike sikediye bi laf var ya zorla bunu yatırdım bir yandan elerini tutuyor bir yandan da sikimi amına yerleştirmeye ç.alışıyordum ve beklnen oldu ve artık içindeydim ama o bağırması sanki kulaklarımı sağır etmişti ve artık içinde olmanın avantajıyla ellerini bıraktım artık oda tepki vermiyor sevkin doruklarına ulaşmaya çalışıyordu ve büyük bir şehvetle boşaldı artık daha da dayanılma olmuştu istemesede artık kızlığını almıştım sıra götündeydi ama ikna etmek yine zordu aslında kızkığını verdikten sonra itiraz etmeyeceğini biliyordum ve götünden sikmek istediğimi söyledim tepki vermedi çevirdim içeriden vazeliniş getirerek göt deliğine ve kürek gibi olan yarrağıma sürdüm götü o kadar güzeldiki artık dayanamadım ve kara incisini zorlamaya başladım biraz zorlanmasına rağmen yavaş ta olsa kafasını sokmayı başarmıştım ama o bu olaydan memnun değildiki canının çok acıdığını ve istemediğini söylemişti ama çok geçti ben artık tılsımı delmiştim ve bir mnhamlaylke artık tamammen içindeydim bağırmasından apartmanayağa kalkacak diye korktum ama kendni tuttu fazla bağırmadı ama canının çok yandığını söylüyordu ve zaman geçtikçe o da zevk in nasıl bişey olduğunu tattı ğı için mutluydu ve o gün merveyi akşama kadar bir çok kez

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil