14 Temmuz 2013 Pazar

yıldızın kızlıgı yok ettim .d

Selamlar ben adanılıyım. 3gün önce çıkmaya başladığım Yıldızi nasılpatlattığımı anlatim dedim. şimdi 21 yaşındayım. benbiraz erken cinsellik olayına girdiğim için 18 yaşımda daha fenaydım. aklım hepsikiş sokuştaydı. Seneyse Yıldız lise son sınıf balık etli bi kızdı. ben 4 5senedir yazlıkda yanlız kalıyorum. neyse bigün meilisi ewe götürdüm. bütünışıkları söndürdüm. kız çok mütawazi bi kızdı. erkeklerle öpüşmekden fazla bişeyapmadıı belliydi. içine kapanık bi kız. annesi babası ayrı we piskolojikbozukluu wardı. bazı isteklerini dışına yansıtamıyordu. İlk önce yarım saatgöğsüme uzanıp öle oturduk sora dudaklarından öpmeye başladım. amını awuçlamayaçalışdım izin wermedi. neyse bunla yarım saat falan öpüşdük. bıkdım ya ne buböle dedim. napabilirim dedi. ben buna 2 saat anlattım ama nasıl yıkadım beyninianlatamam. kendimi melek gibi gösterdim. dedim hiç bişe olmicak. tamam ama fazlaileriye gitmek yok dedi. tabii cnm ben ztn bilinçliyim bu konularda sana zarargelmicek dedim.(içimdende senin o amına nası koyuyorum görecen dedim.) :) neyseöpüşmeye başladık yine hemen üstündeki t-shörtü çıkarttım. Göğüsleri haywangibiydi iki awucumla birini zor tutuyordum okadar yani. sora ben göğüsleriniyalamaya başladım. ya burası rahat diil gel yatak odasına geçelim dedim. bişedemedi aldım bunu götürdüm. sırt üstü yatırıp uzandım üstüne.sora kot şortuwardı onu çıkarttım ama bin bir zorlukla. kilot we südyenle kalmışdı. bu zewkegelmişdi ama yelkenleri suya indir miyordu ben yaklaşık 1 saat amını okşadımkildunun üstünden. sonra içine elimi sokdum başladım karıştırmaya sırılsıklamolmuşdu amı. ben sikimi çıkarttım amına dayadım we sürtmeya başladım. böle bi 1015dk fırça çekdim. o anı kolluyordum. o an gelmişdi we öle bi pozisyondu kianlatamam. Bu sırt üstü ben üzerine abanmışım iki elimle elerine bastırıyorumbacaklarını kapatmaya çalışıyor bacaklarımla kapatmasına izin wermiyorum. webütün ağırlığım bunun üstünde. sikimin kafası tam deliğinin ucunda. lütfen yapmadedi. bu an için 5 saattir uğraşmışdım. dinlermiydim hiç onu. bir yüklendim. birçığlık geldi bundan dedim heralde öldü.ben noldu cnm derdemes bir daha bikökledim bu sefer tam gitti. 2 3 kez gidip geldikden sora içine boşaldım. yüzünebakdım limon gibi bir ter bir ter anca bukadar olur. neyse bakdım yatağa bölekanla karışık bi sıwı. Aha dedim bu nası geçecek acaba. nese sora zorla geçirdimtabi lekeyi. sora Yıldızi ewine bırakdım. inanırmısınız 3 4 gün sora Yıldızdenayrıldım ztn yazın sonuydu kapanışıda böle yapmışdım. we bidahahiç sikmedim. ama pişman oldum. bu yaz hiç şansı yok. onu çok fena sikecem.inşallah aradan geçen zaman içinde wermemişdir kimseyede amı dardır.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil