13 Temmuz 2013 Cumartesi

mirayı siktigimz gün..(GERÇEEEK!!!!)

okulun son günleriydi ve okula çok az kişi geliyordu. sınıfımızda mira adında gül gibi bi kız vardı... fıstık gibiydi kalçalar gögüsler bi harika..! kızda o biçim bi kızdı belliydi hangi yola gidecegi.. Ogün okula mira ben barış cabbar ve melis gelmişti. Ben mirayı okulun arka bahçesine çaqırdım ve ondan çokk hoşladıqımı soledim. Mira dudaqıma yapıştı. Bende onu ellemeye basladım. Ama mira burda olmaz dedi. Bizde bizim sınıftakilere okuldan kaçmayı önerdik. Onlar tamam dediler ve önden gittiler. Bizde mirayla sınıfta kaldık. Okul bom boş gibiydi. Kapıyı kapattık . önüne sıra koyduk ve ben mirayı bir sıranın üstüne yatırıp eteğini sıyırmaya başladım deli gibi öpüşüyorduk. Ve donunuda inidirip on u sikmeye başladım. Çok zevkli gidiyordu aşırı ateşliydi tam boşalacakken.. kapı zorlanmaya başladı mira hemen toparlanmaya çalıştı.ama kimya hocamız çooktan kapının önündeki sırayı itip iceri girmişti ve bizi öyle yakaladı biz çok korkmustuk ne diyeceğimizi bilmiyorduk. Mira hemen hasan hocaya sırnaştı ve hasan hocanın sikini ellemeye başladı.Hasan hoca cebinden sınıfın anahtarını cıkartıp kapıyı kitledi.ve beni dışarı kovdu ama ben pencereden onları dikizliyordum. hocanın siki yaklaşık 14 cm\'ydi. Gülmekten kendimi alamıyordum... Benimki 23 cm\'ydi ama adam mirayı feci sikiyodu o an notlarımı düzeltmenin yolunu buldum ve telefonu çıkarıp onları videoya aldım. Hocanın işi bitince yanına gidip bunu gösterdim ve notlarımı düzeltmesse internete verceğimi soledim notlarım düzeldi ve videoyu sildirdi. ogünden sonra mira okula gelmedi duydum ki hamile kalmış ve zorla başkasıyla evlendirilmiş çok üzüldüm. onu sikmek süperdi... hikayem bu kadar umarım sevmişinizdir

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil