14 Temmuz 2014 Pazartesi

Zorlu ve Zevkli Sex

Ben Mina 19 yaşında 1.69 boylarında bir kızım . Londra’ya okumak için geldim. O okulda bir de nefret ettiğim biri vardı. Harry. Mavi gözlü kalkık saçlı kendini beğenmişin tekiydi. İkimiz de birbirmizden nefret ediyorduk. Bir gün okul gezisine Ontario’ya gittik. Hocamız bir yere ayrılmayın demişti fakat biz gruplaşıp gece bir kaç arkadaşla gizlice bara gidecektik. Neyse işte bara gittik ve baya bir içki içtik. Harry ben sarhoş olmuştuk ve beraber üst kattaki odalardan birine gittin ve olan oldu. Bu olaydan 1 hafta falan geçmişti. Ben o gün Harry’nin o olayı hatırlamamasını umuyordum. Sonuçta ikimizde birbirimizden nefret ediyorduk. Kapım çalınınca hemen aşağı indim ve kapıyı açtım. Karşımda Harry vardı. Ne arıyorsun dercesine baktı.”Mina o geceden sonra çok iyi hissediyorum” dedi. Bende hatırlamıyormuş gibi davrandım “hangigece” dedim “Hadi ama hatırlamıyormuş gibi davran bizim seviştiğimiz gece” dedi. ” Ne saçmalıyorsun biz sevişmedik” dedim.”Hadi ama o günden beri kendimi müthiş hissediyorum. Lütfen Mina 1 gece daha . Eğer 1 gece daha benimle yatarsan peşini bırakacağım söz veriyorum” dedi. Peşimi bırakcaktı mecburen kabul ettim ve elini tutup içeri çektim. “Şimdi mi ?” Dedi “bir an önce bitsin” dedim başıyla tamam dercesine salladı. Yatak odasına çıktık ve hemen soyunduk. Harry beni altına aldı ve boynumu yalamaya başladı bir yandan göğüslerimi sıkıyordu. Sonra kafasını kaldırdı ve amıma geldi emmeye başladı. Saçlarından tuttum ve dahada çok bastırdim. Sonra kafasını kaldırdı ve “yavaş mı giriyim hızlımı ?” dedi.”Napacaksan yap ve bir an önce bitir ” dedim aslında bende zevkten ölüyordum fakat belli etmemeliydim. Birden sertçe içime girince çığlık attım “Bunu kastetmemiştim aptal” dedim dahada hızlı girdi. Baya bir girişten sonra üzerimde kalktı ve yanıma yattı. Üzerime pikeyi çektim ve ” Uyandığımda yanımda olmayacağına söz ver” dedim o da söz verince arkamı döndüm ve yattım.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil