14 Temmuz 2014 Pazartesi

Arabada patronumla

Adım ceren 18 yaşındayım 1.70 boyunda 46 kilo kumral biriyim geçen yıl bir kafede işe girdim garson olarak 5 ay çalıştım ve ordaki diğer garsonls bir ilişkim oldu ailesi istemedi bitti kafenin sahibi derviş abi o olaydan sonra bana daha yakın oldu çıktığım çocuğun kuzeniydi kendisi birlikte içmeye gidiyoduk bir gün gene içiyoruz devriş abi yakışıklı bir adamdı yanımda ayçada vardı içtik sarhoş olduk ve ben bilerek daha yakın davrandım dervişe öpiyimmi diyip durdum bütün gece sonra ayçayı evine bıraktık dönüş yolunda ben gene öpiyimmi dedim öp dedi ve bir anda dudak dudağa geldik tepkisini merak ettim çünkü evleydi ve abi diyodum yaşçada büyüktü tam çekilicekken kafamı kendine doğru çekti ve öpüşmeye başladık dilini çok iyi kullanıyordu çok güzelsin diyordu bana eli göğsüme kaydı okşamaya başladı sokağın ortasında arabadaydık korkuyodum biri görücek diye manzaraya geçelim dedim oraya gittik ve arka koltuğa geçtik tekrar öpüşüyorduk eli şortumdaydı üstünden amımı okşuyordu azmıştım boynunu yalamaya başladım oda içeri soktu elini amıma parmağını sokup çıkarıyordu bisnda çıkardım şortumu bende sikine attım elimi yala dedi hiç yapmamıştım çıkardı sikini çok büyüktü önce okşadım kafamı indirdi hadi dedi başını öptüm ve dilimle daireler çizmeye başladım daşşaklarından başına kadar yaladım ve ağzıma soktum sokup çıkarıyordum yavaşça ve hızlandım piercingim değdikçe süpersin diyordu köküne kadar soktum ağzıma dilimle değip çekiyodum bi anda altına aldı beni göğüslerimi yalamaya başladı tavaşça amıma indi dilini değdirmesiyle eridim yalamaya devam etti amımı sik diye yalvarmaya başladım sok içine dedikçe yalıyodu dilini soktu ve titremeye başladım sik beni hadi dedim ıslak amıma sürttü çıldırtıyodu beni sok artık yarrağını amıma derken soktu gözlerim yerinden çıkıcaktı yavaşça gidip geliyodu hadi aşkım parçala amını diye övüyodum hızlandı ahh hadi aşkımm süpersin seninim ben diyodum aldığım zevk anlatılamaz orospumsun benim diyodu 20 dakika falan sikti beni inliyodu oda çıkardı ve ağzıma verdi ve ağzıma boşaldı sonra eve bıraktı o gündn sonra 2 defa daha görüştük onlarıda yazarım görüşmek üzere

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. evli çift arıyoruz olgun yaşta
    05412502963

    YanıtlaSil