14 Temmuz 2014 Pazartesi

Amım onun için sulandı

Ben Eylül 18 yaşında dolgun memeli zayıf siyah saçlı siyah gözlü çıtıpıtı bir kızım. Size seximi anlatıcam. Bi gün canım sıkılıyodu emreyi aradım . Emre benimde canım sıkılıyo istersen bana gel dedi. Emre benim sevgilim. Bnde tamam dedim ve ona gittim ilk önce beraber bilgisayarda takıldık sonra bilgisayardan güzel bir film açtık. Filmin ortalarına doğru kız soyundu. Bende emreye baktım pür dikkat kızı izliyor ve aleti pantolonunu delip geçıyordu. Bende çok azmıştim . Elimi amıma götürüp onu okşadım.emre penisi dışarıya çıkardı ve onu sıvazladı birden durdum ve ben de taytımı ve külodumu çıkardım.emre beni görmüyordu bile .birden emrenin penisini tuttum ve sik beni diye yalvardim .ben bakire deyildim.emrenin yarranı delicesine yaladım.emre ohoh diyordu.ben çok fena azmıştım amım yyanıyordu.çok fenaydım hemen elimi bir yandan amıma sokup karıştırdım ve sularım aktı emre onları yaladı.emrenin siki çok küçüktü.tam o sırada emrenin ev arkadaşı serhat içeriyegirdi. Serhat hemen elini sikine götürüp 31 çekmeye başladı.bende serhatı da çağırdım”parçalayın sikin beni amımı yırtın” diye bağırdım. Serhat uzandı ve beni üstüne alıp sikini götüme soktu emrede hepimizin üzerine çıkıp beni amımdan sikti.çıldırıyodum.çok güzel bir sexti nerdeyse amım ddüşecekti. İkisinin penisinide amıma sokmaya çalıştım az da olsa girdi çok güzeldi çok azmıştım şuan bunu emrenin kucağında emre götüme girerken tabletten yazıyorum.emreyi çok seviyorum.eğer sex isterseniz amım sulandı yanıyoo beni arayın tel no mu bir sonraki eski sevgilim ile seximde yazacağım amım sulandı sonra grşrzz

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. 05412502963
    evli çift arıyoruz

    YanıtlaSil