21 Haziran 2014 Cumartesi

Kuzenime kendimi zorla siktirdim

Selam sexhikeysi okurları , ben ankaradan aylin 24 yaşında 1.85 boylarında Esmer Taş gibi bir bayanım.Benim burak isminde 19 yaşında bir erkek kuzenim var , bu olgunlaşmaya başladığından beri kuzenimde gözüm var hep onun hakkında hayaller kurardım. Bir gün bu Şeytani planlarımdan Birini gerçekleştirmeye Karar vermiştim Ama onu Çok Arzuluyordm Hep beni siksin istiyordum ama ona hiç belli etmemiştim Tâki bugune kadar . Kuzenim Bilgisayardan çok iyi anladığını biliyordum , Bir gün Evde kimse olmadığı zaman Bilgisayarım Bozuldu Diye Onu eve çağırdım , Yarım saat sonra Kapı çaldı Onu gördüğümde çok hazz duyuyordm görür görmez Üstüne atlıycaktm ama kendimi zor Tuttum . içeri Aldım ve Sarıldım ona göğüslerimi değdiriyordum ona sımsıkı sarılıyordum , ondanmıdır nedir Daha önce bana hiç böyle bakmıyordu Hissetmiştim Oda Bana Karşı İçinde Şeytani duygular vardı . Bilgisyarın Başına Oturdu bende içecek birşeyler getirdim. PCnin arkasına usb takıcaktı dur ben takiyim dedim ve aldım elinden Ve önüne Domaldım uzun bir süre usb deliğini ararmış gibi öyle bekLedim önünde , Emindim inceliyordu Beni VE bana Baktığından Emindim , Taktm Sonra Yanına oturdm Bacaklarımı değdiriyordum ona Oda Tersi bir Hareket yapmıyordu ona bana sürttüyordu böyle bir kaç dakika bacaklarımı değdirdim ona Utanmıştı anlamıştım bunu Ve göğüslerimi Baktığını gördüm , ve bende elimi bacaklarını baldır bölümüne elimi koydm ve okşuyordum. Bana baktı Göz Göze geldik Oda istiyordu Anlamıştım Dudaklarıma doğru öpmeye Yaklaşıyordu hissetmiştim O Ara Bende Dalgasını Tuttum ve O an Başlamıştık öpüşmeye Kuzenimi Kucağına oturdum öpüşüyorduk Ellerini Beline Attm Götümü Kalçalarımı okşuyordu İstediğim Olmuştu , Üstümü Çıkarmaya Başladı Altımda eşofman ve üstümde bitek Sütyen kalmıştı Onuda ben çıkardım ve durdu dur biz napıyoruz dedi ,( içimden evyah sikmiycek beni galiba dedim) Hİç önemli deil dedim bi kere yaparız ve unuturuz dedim Tamam dedi kabl etti çok sevindim . sütyenimi çıkarttım oda üstündeki tişortu çıkarttı ve ayağında zaten şort vardı onunda Dalgası kalkmıştı altımdan hissediyordum çok büyüktü bir anca içime alsam diye sabırsızlıkla bekliyordum , göğüslerimi yalamaya başlamıştı ben kendimden geçdim çok zevk alıyordum bende onun yarrağını elime aldım ve şortunu çıkarttım çok güzeldi dalgası ilk defa bu kdar büyük yarrak elime alıyordum indim kucağından yalamaya başladım çok güzeldi sanki lolipop yalar gibi yalıyordum oda Zevk alıyordu başımdan tutup ağzımdan çıkarmıyim diye bastırıyordu boğazıma kadar sokuyordu o kocaman Dalgasını . Ve benim altımdakileri çıkardı beni koltuğu domalık pozisyonda oturtu Amımı yalamaya başlamıştı zevkten ölücektimm. hadi Sok artık Diye bağırıyordum ve On sonunda Aylardır Hayalini kurduğum Sahne gerçek olucaktı En sonunda Amcığımda O Sıcaklığı hissetmiştimm çok güzeldi anlatılmaz Yaşanır derecesinde ve Çok acıyordu çünkü çok büyük bir yarrağı vardı zevkten ölücektim beni bi güzeLce sikmeye başladııı , beni sikerken bir yandanda kalcalarımı belimi okşuyordu o okşadıkça ben daha çok Tahrik oluyordum ve Köküne kadar soktu ve öyle 5 10 saniye bekledi ve ben BOşaldımm amcığımdam sular gelmeye başladı hiç aldırış etmeden Tekrar soktu o Koca yarrağını amcığıma sonra çıkardı o küçücük göt deliğime sokucaktı anlamıştım sadece kafasını soktu ve ben Çığlıklara boğuldum götüm yırtılıcaktı sankii . benim çığlıklarımı hiç aldırış etmeden beni sikiyordu ve pozisyon değiştirdi bi bacağımı bilgisyar masasının üstüne attı ve uzandım öyle beni ayakta yarı domalık pozisyonda sikiyordu Beni pozisyondan pozisyona soktu çok güzel bi gündü ve Benm telefonum çalmasıyla Yani annemin aramasıyla kapıya aç 2 dakkaya ordayım demesiyle Beni sikmesi sona ermişti ama yine çağırcaktım beni sikmesi için Hala tadı tamadığımdaydıı :) ))))))))))

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil