29 Haziran 2014 Pazar

AMCAM KIZI

mrb arkadaşlar size başımdan geçen bir olayımı anlataçağım bu olaydaki isimlerden hariç herşey gerçektir.neyse konuya geleyim.ben 1,75 boylarında 60 kilo ve 18 yaşında bir gencim amcam kızı (ismi aysun) ise bembeyaz tenli siyah gözlü ve bi o kadar da güzel bir kız ayrıva oldukça olgun. birgün amcamlarda işim olduğu için evlerine gitim.evde aysun ve yengem tek vardı.oturdum biraz sohbet ettik sonra aysun bana perdelerin takılacağını yanlız yetişemediğini söledi ben perdeleri alıp takmaya başka bir odaya geçtim ben perdeleri takarken oda geldi beni seyrediyordu sonra birkaç tane taktıktan sonra ona verdim boyunun yetişeceği yerleri o takıyordu bende tam arkasıydaydım perdeyi taktı ve merdivenden tam inerken ayağını sendeledi ve geri geri geldi tam aletime yapıştı aletim hemen sertlerşti bunu oda harketmişti ama utanıp hemen çekildi ben o sıcaklığı histetiğimden beri artık aysunu becermek istiyodum ama o hiç pas vermiyodu ve ne yapacağımıda bilmiyodum birkaç kez yakınlaştım onu ama o hep kaçıyodu böyle olmaz dedim ve hemen bi azdırıcı parfüm aldım ve evlerine gittim yemgem misafirliğe gitmişti ve sadece o vardı gidip oturdum içeçek bişe var mı dedim var dolapta hemen sağda olacaktı o çamaşırları asıyodu ben mutfağa gitip içeçekleri hazırladım ve içine azdırıcı üzerime sıktımelbisileri asarken yanına gitti içeceği verdim içti bende içtim boşları alıp mutfağa bıraktım balkona gittim tam elini uzatıp elbiseyi asacaktı ki elbise elinden kaydı hemen arkasına geçtim ve elbiseyi tutup astım o arada aletim tam yapıştırıp onu balkon duvarna sıkıltırdım ama hemen altımdan çıktı neyse içeri geçtik otuduk tv izliyoduk ilaç etkisni çoktan göstermişti ve terlemişti eline anlına sürüyor kendini bi o yana bi bu yana kıvırıyordu o arada da beni süzüyodu artık takati kalmamıştı ve yanıma yaklaştı bende hemen uzandım oda yanıma uzandı ve bana doğru döndü o sıcacık nefesi bana geldikçe daha da azıyodum ve birbirimeze bakarken yavaşca dudaklarımızı birbizime yaklaştıdık artık biş bi engel yoktu ve dudak duğağa öpüşmeye başladık.öperkenden elime arkasına atmış sıvazlıyodum ve bi anda elini pantolumun üzerine götürüm aletimi bulmaya çalışıyodu be elini aşağı yukarı getirip götürüyodu ve aletimi pantolon üzerinde tutup sıkıyodu hemen şık bi hareketle aysunu altıma aldım ve üstündeki elbiseleri çıkardım sonra bacaklarını açıp arasına geçtim bende elbislerimi çıkardım onda etek kilodlu çorap ve sütyen kalmıştı bendede pantolon hemen elime sütyenine atıım ve açtım görür grmez saldırdım bu kadar güzellik ve o kadar kokuyodu ki göğüsleri hemen saldırdım yaladım yaladım uçları dim dik olmuş sertlerşmişlerdi sonra kemerini ağzıyla açtı sonra pantolonumu indirdi baksır üzerinden aletimi tutuyor ve sıkıştırıyordu artık sabrı tükenmişti hemen indirdi baksırı ve aletimi görür görmez irkildi hayır yapamam çok acır dedi bende yok girebildiği kadar sokarım dedim ve aletimi eline aldı ve uznmamı istedi uzandım dizçöktü ve ağzına almaya başladı sanki topitop yalayodu ve boşaldım sonra benim ki inmeye başladı bende inerken hemen kilodlu çorabını indirdim eteğinide indirdim sadece kızmızı kilodu kalmıştı aç dedi hayır dedim aletimi kaldırman lazım dedim tamam dedi ve biraz bekle dedi sonra bi kayganlaştırıcı bişey getirdi ve iyice sürdü ve eliyle çekmeye başladı benim alet tekrar kalktı sonra bana uzan dedi uzandım kırmızı kilodunu çıkardı ve üstüme çıktı ve aletimi tutup arka tarafa götürdü ama ne fayda sadece başı giriyodu sonra jel ile kayganlaştırdı arka tarafınada iyice yedirdi ve ucunu yavaşca soktum oda eline kalçalarına atmıs daha çok girmesi için kalçalarına ayrıyodu sonra yavaş yavaş gidip geldi artık girmeye başladı ve bana beni uçur dedi bende bunu duyar duymaz hızlandım o kdar inliyodu ki kendimi kaybediyodum gidip geldim gidip geldi ve hızlandım aletimn grip çıktığını bile görmü,yodum sonra yolruldum sıra bende dedi ve zıplamaya başladı oda da şap şap sesleri yankılanıyodu çok zevkliydi ve içi çok sıcaktı bi daha boşladım ve hafif hafif kıllaları çıkmış a…na ellemeye okşamaya başladım o kadar güzel okaşdım ki yalamamı istedi yaladım yaladım çok güzel di kaç kez boşaldı yüzüme kokusunu sadece koklayanlar bilir müthiş bişeydi önden girmemi istedi hayır olmaz dedim bakiresin bişe olmaz dedi ısrar etti bende bi şartlar sadece yarısını sokarım bakireliğin bozulmuyacağı şekilde tamam dedi hemen aletime bi bez parcası bağladı ve elime aldım başını sadece başını içeriye soktum çok sıcaktı ve beze kadar gidip geldim boşama vaktim geldi nereye başalayım dedim çıkar a..nım üstüne boşal dedi çıktıp boşaldım hemen banyoya gidip yıkandık şimdi aysunla nisanlandık kısmetse yaza düğünümüz var …

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil