20 Aralık 2013 Cuma

ünlü olmak isteyen fıstık

selam dostlar ben 22 yaşında 180 boyunda 70 kilo atletik vucutlu buğday tenli bir fotoğrafçıyım. günlerden cumartesiydi hafta sonu dükkana pek giden gelen olmaz saat 11 gibiydi içeri sarışın tahminen 175 boyunda 18lik çıtır girdi gözlerimi alamadım kısık bir sesle hoşgeldiniz dedim güğüsleri çok büyüktü muhtemelen 90 beden di mankenlik ajansı için resim çekillicem dedi tabi yardımcı olalım dedim 5 değişik poz istiyorum hepsi farklı kıyafetle olcak iç çamaşırlıda çekilcem diğince benim gözler parladı içeri geçip hazırlanmasını söyledim çırağıma kim olursa olsun içeri alma dedim hazırım dedi ve içeri girdim çekime başladım. çok kasıyordu kendini rahat poz weremiyordu rahat olmasını söyledim telefonum çaldı arkadaşımdı bi dizide oynıcakmış kızın yanımda oldğunu unuttum ve arkadaşıma şöhret olmak kucaktan geçer dedim güldü yanımda olduğunu unutmuştum. ani bir hareketle yanıma geldi resimlere bakabilğirmiyim dedi makineden gösterdim gögüsleri koluma ve vududuma değiyordu tahrik olmuştum benim çoçuk kazık gibi olmuş çadırı dikmişti bakıp güldü elindeki telini düşürdü eğilip alırken yarağıma baktı dayanamıcam dedi ve eliyle okşamaya başladı kemerimi çözdü baxerımı indirdi eliyle 31 çekmeye başladı kafasını tuuttum ve yala beni sürtük dedim agzına alıyordu hepsini boğazına kadarbir ara kafasını tutup bastırdım nefes alamamış kızarmıştı ayağa kaldırdım bir güzel soydum göğüsleri mükemmeldi ucları siivrileşmiş kocamandı yalamaya başladım stüdyodaki şömine dekorunun önüne yatırdım göğüslerini kulagını boynunu yalıyordun inlemeleri başladı aşağı doğru indim (fake adresim erkeğim kız arkadaşıma yakalanmamak için istekleri bekliyorum koray.memnuneder@hotmail.com) ayırdım bacağını amını yalamaya başladım dilimle içine sokuyordum dilimi amı daracıktı elimle oksuyor diğer yandan dilimi amına sokum çıldırtıyordum yeter sik beni erkeğim dedi yarrağımı amına sürtmeye başladım inliyordu kafasını hafif soktum girmedi agzına verdim biraz tükürükledi sonra tekrar amına soktum aaahhhh die bağırdı yavaş canım yanıyor dedi o zewkle birden hepsini soktum çığlık attı yarrağım kan olmuştu bakireymiş ben aldırmadan devam ettim pompaladım 10 dk siktikten sonra titreyerek boşaldı tamam yeter die yalvarıyordu ama ben boşalmamıştım 5 dk daha siktikten sonra geliyorum dedim içime boşal dedi olmaz dedim bende kis war hamile kalmam dedi içine boşaldım menilerim amından aşağı akıyordu peceteyle sildim çöpe attım biraz dinlendik kola felan içtik çırak piçi anlaömıştı gülüyordu sonra çekime devam edicektiğk ben doymadım dedi indirdi pantolonumu agzına aldı yarrağım kocaman yaptı canımı yakıyordu sanki çok tecrübeliydi sakso çekti diliyle kafasıni yalıyordu (fake adresim erkeğim kız arkadaşıma yakalanmamak için istekleri bekliyorum koray.memnuneder@hotmail.com) domalttım çıkarttım eteğini bem beyaz bir am be daracık bir göt beni bekliyordu bu sefer götten sikicektim. yarağıma jöleyi sürdüm parmağımla götüne sokuyordum acır yapma diordu dinlemedim yarrağımı götüne yerleştirdim kafasını sokmaya çalıştım acıyor demeye başladı kafası girmişti yawas yawas gidip geliyordum aniden yarrağımı kökledim hepsi girmişti taşaklarım amına kadar giricekti nerdeyse çığlık attı cırak abi bişey mi war dedi kapıdan yok koçum diğip yolladm götüne pompalıyordum acısı zewke dönüşmüş sikim yine kan olmuştu götü kanıyordu 20 dk siktim rahat hali kalmamıştı defalarca boşaldı bende geliyordum yüzünü cevirdim yarrağımın kafasını sıktım açtım ağazını ağzına boşaldım kapattı ağzını kafasını vakumluyordu bütün meniler ağzındaydı yuttu sonra kafasında kalan menileri yaladı sonra giyindik resimlerini çektim daha samimiydi daha rahattı çok güzel resimler çektim 5 yerine 10 poz yaptım 3 5 dizide oynadı sonra kayboldu (fake adresim erkeğim kız arkadaşıma yakalanmamak için istekleri bekliyorum koray.memnuneder@hotmail.com) sizide beklerim

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil