1 Aralık 2013 Pazar

Bir Günde Kendimi Kimlere Siktirdim! (2) (Tuğçe 22 Y., İstanbul / Türkiye)

Taksiden inerken taksiciye, “Paranızı şimdi evden getiriyorum!” dedim ve apartmana yürümeye başladım. Taksici herhalde parayı ödemeden kaçacağımı düşünmüş olmalı ki, arkamdan indi ve apartmana geliyordu. Dönüp ona bakınca, bana, “Size asansör çağırayım, kalçanız iyi değil herhalde, düzgün yürüyemiyorsunuz?” dedi. Bende hem utanmış, hemde işi orospuluğa vurmuştum, “Evet çok ağrıyor, çok sert birşey çarptı!” dedim. “Kaçıncı kattasınız?” dedi. Bende “8. kat!” dedim. Önümden fırlayıp asansör çağırmaya koştu. Yanına geldiğimde, “Asansör çalışmıyor, yürüyerek çıkacağız!” dedi. (Bu kadar aksilik olmaz!) dedim kendi kendime ve adamın önünden merdivenleri çıkmaya başladım. Zaten götümde olan eteğimin altını görebildiğinden eminim. Acıdan doğru düzgün yürüyemiyordum, kıvırtıyormuş gibi elin adamının önünde 8 kat çıkacaktım! Bir süre sonra yoruldum ve 3. katta durdum. Adam hemen, “Durun destek olayım size!” dedi ve elleriyle yakalayıp beni kucağına aldı! Ben, “Durun ne yapıyorsunuz?” derken düşmemek için boynuna sarılmıştım. Taksici, “Böyle çıkmaya çalışırsak bitmez bu yol!” dedi. Bir eli kalçalarımdan tutuyordu, diğer eliyle sırtımdan göğsüme dokunuyordu. Göğüslerim iyice meydandaydı ve etek artık örtme vasfını kaybedecek kadar yukarıda olduğundan kasıklarım görünüyordu. İçimden (Bu adam beni sikecek!) diye geçirdim. Ve eskiden Lisede dolmuşçuya verdiğim gibi, bu adama da vermek istedim. “Ay durun, bacaklarım çok ağrıdı!” dedim ve beni kucağından indirdi. 5. ve 6. Katların arasındaydık. Taksicinin önününde domalarak bileklerimi ovdum. Arkamdan kalçalarımı tutarak bana dayadı ve “Ne oldu hanfendi? Neyiniz var?” dedi. Ben de “Birşeyim yok, sadece azdım, bakıyorum da, senin sikin de kocaman oldu!” dedim... Gerçekten bana neler olmuştu. Kudurmuş gibiydim. Sevgilimden ayrıldığımdan beri 6 aydır sikişmiyordum ve bugün gerçekten çok azdığımı farkettim. Adamın sikine kıçımı bastırarak kafamı geriye çevirdim ve kıpkırmızı parlak dudaklarımı adamın şaşkın ağzına yapıştırdım. Taksici şoku atlatınca, benim o nefis ve o gün hiç dokunulmamış dudaklarımı emmeye başladı. Elleriyle de göğüslerimi yoğuruyordu. Döndüm ve taksiciyi duvara ittirdim, önüne eğilip sikini çıkardım ve yumulduğum gibi yalamaya, emmeye başladım. Adam zevkten titriyor ve “Off seni üniversiteli orospu, çok güzel yapıyorsun, emmeye devam et!” diyordu. Bugün bana herkes ‘Orospu’ diyordu ve ben de orospuluğun hakkını veriyordum anlaşılan. Adamın sikini eme eme boşalttım. Boşalırken kafamı bastırdı ve resmen gırtlağıma akıttı döllerini. Mecburen hepsini yuttum. İlk kez döl yutuyordum ve tadı bir garipti... Adam kalktı, sikini donuna geri sokup, beni kucakladı ve asansöre gitti, asansörü çağırdı. Meğerse asansörün bozuk olduğu falan yokmuş! Adama kızdım, “Seni pislik, götümü görmek, beni ellemek için yalan söyledin demek!” dedim. “Evet güzelim ve daha fazlasını da alacağım!” dedi. Ben ne olduğuna anlam vermeye çalışırken asansöre bindik ve bodrum düğmesine bastı. Ben hiçbirşey demeye fırsat bulamamıştım bile. Bodruma indik ve beni kazan dairesinin yanındaki depoya soktu. Tozlu yere fırlattı beni ve üstüme çullandı. Elbisemi fermuarından resmen söküp çıkardı bir kenara fırlattı. Bembeyaz çoraplarım ve bordo sutyenimle karşısındaydım. Hemen sikini çıkardı ve üstüme uzanıp, amıma hoyratça geçirmeye başladı. Okadar kabaydı ki, aldığım zevkin tarifi yoktu. Hızlı hızlı sikiyor ve beni delirtiyordu. “Sik beni erkeğim, doldur beni, söndür ateşimi, daha hızlı, daha hızlı!” diye inliyordum... Amıma defalarca sokup çıkarttıktan sonra, ayağa kalktık. Beni bacaklarımdan tutup kucağına alıp sırtımı duvara yapıştırdı. Boynuna sarılmıştım. Taksici içime girmeye başlayınca dudaklarımı dudaklarına yapıştırdım ve deli gibi sikişmeye devam ettik. Kaç dakikadır sikişiyorduk bilmiyorum, ama bir an karşıdaki depo kapısında bizi izleyen birini farkettim. Dikkatli baktığımda bu kapıcının oğluydu ve seslere gelmişti. Kapıcının oğlu Ahmet 17-18 yaşlarındaydı, Liseye gidiyordu daha. Merdivenden inerken etek giydiysem hep altıma bakar, çöpleri vermek için eğildiğimde göğüslerimi keser, tayt giydiysem apartmanın kapısını açıp bana selam vermek bahanesiyle eğilir, ben yanından geçerken taytlı götümü süzerdi. Hatta bir keresinde sevgilimle sevişmeye eve geldiğimizde asansörde denk gelmiştik. Kapıcının oğlu Ahmet arkamdaydı ve asansör durup biz inerken kıçımı sıkıp bırakmış ve ufak sessiz bir tokat atmıştı. Hoşuma gittiği için sevgilime çaktırmamıştım... Şimdi ise beni bir taksici tarafından depoda fena bir şekilde sikilirken izliyordu. Ona göz kırptım ve inleyerek boşaldım. Biraz sonra da taksici böğürerek sikini çıkarttı ve göğüslerime boşaldı. Ben iyice bitkinleşmiştim. Bugünkü 4. sikilişimdi ve saat henüz 19:00 civarı olmalıydı. Daha konsere gidecektim, arkadaşlarım bekliyorlardı. Taksici üstünü başını düzeltti toparlandı ve “Para istemez küçük orospu, tadın nefisti, o yeter!” dedi ve dudaklarıma öpücük kondurup çekti gitti. Ben de kapıcının oğluyla uğraşamayacağımdan, elbisemi giymeden hemen yanından seğirttim, kendimi asansöre attım ve sonra direk daireme girdim... Üstümü başımı çıkarıp (zaten üstümde sadece sutyenim ve çorabım vardı) banyoya girdim. Aklımdan bugün evden nasıl çıtı pıtı, taş gibi çıktığım ve eve nasıl döndüğüm geçip duruyordu. Elimi amıma attım, amımın içerisi ateş gibiydi, bugün 3 yarrak birden yemişti. Ben gerçekten müthiş bir orospuydum ve Taksiyle eve bedavaya gelmiştim! Aptal Hakan ve Eren beni sikerken bir kere bile öpmemişlerdi, ben de taksiciye vermiştim dudaklarımı ve taksici resmen sömürmüştü. Kendime inanamıyordum, bukadar sikilmeme rağmen halen çok azgındım ve istekliydim. Sıcak suyla belime ve kıçıma masaj yaptım, ağrısı çok azalmıştı. Duştan çıktım. Ne giysem diye düşünmeye başladım. Dolabımı açtım. İnce siyah taytımı, gri beyaz bir yakası omuzdan düşük bol tişörtümü ve kırmızı, dantelli iç çamaşırlarımı çıkardım. Hepsini giyince, dudaklarıma pembe bir ruj ve gözlerime siyah kalem çektim. Aynanın karşısına geçince bomba gibi olduğumu gördüm. Tişörtümün bir omuzu düşük olduğundan kırmızı sutyenimin askıları görünüyordu. Ayrıca tişörtün altından sutyenim belli oluyordu. Arkamı döndüm, kırmızı iç çamaşırım, ışıkta parlayan incecik siyah taytımın altından rengini belli ediyordu... Buzdolaptan bir enerji içeceği alıp içtim ve evden çıktım. Tam kapımın önünde kapıcının oğlu Ahmet’le karşılaştım, “Merhaba Ahmet, nasılsın?” dedim gülerek. “Çok iyiyim, siz de oldukça yoğunsunuz heralde Tuğçe hanım?” dedi. “Evet şekerim çok yoğunum, kusura bakma kaçmam gerekiyor!” dedim ve asansöre yöneldim. Ahmet asansörün kapısını açıp eğildi. Güldüm, galiba yine kıçıma bakacak dedim ve kıvırta kıvırta önünden geçtim. O da benimle asansöre girdi ve arkama geçti. Zemin kata inerken, “Biraz önce çok güzeldiniz ve şimdi de taş gibisiniz!” dedi. Ben de, “Ahmeeet, yaramaz çocuk, teşekkür ederim!” dedim ve dönüp omuzlarına ellerimi koyup, bacağımı bacak arasına koyarak, yanaklarından öptüm. Ve geri çekilmeden tekrar önüme döndüm. Kıçımın arkasına sikini denk getirmiştim. Ne olduysa o anda oldu, Ahmet asansörü durdurma düğmesine bastı ve ellerini tişörtümün içine daldırdı... Oysa bu çocuğa o an kendimi siktirmek istemiyordum, sadece biraz kudurtma niyetim vardı. Ama bana saldıracağını düşünmemiştim. Ve “Dur, ne yapıyorsun sen öyle?” demeye başladım. Ahmet hiç beni dinlemiyordu bile, tişörtümü sıyırıp göğüslerime yumuldu. Göğüslerimi öperken bir eliyle de taytımı külotumla birlikte sıyırdı ve aşağı eğildi. Amımı vantuz gibi çekerek emmeye başladı. Beni asansörün kapısına dayamıştı. Aynadan kendimi ve Ahmeti görüyordum. Daha Lisedeki çocuk kendisinden kaç yaş büyük üniversiteli hatunu asansörde götürüyordu! Acayip tahrik olmuştum. İnliyordum. Bir süre sonra boşalmıştım. Saçından çekip Ahmet’i yukarı kaldırdım. Elleri kıçımdaydı. Aynaya ellerimi dayayıp geriye doğru kıçımı çıkardım. Ahmet hiç vakit kaybetmeden sikini çıkarıp ıpıslak amıma kökledi ve pompalamaya başladı. Biraz öyle amıma devam etti, ardından sikini amımdan çıkarıp götüme dayadı. Hiçbirşey demedim. Fazla zorlanmadan götüme girmişti. Siki çok kalın değildi, ama benim gibi bir orospuya yeterdi! Götüme de biraz pompaladıktan sonra, bir götüme bir amıma sokmaya başladı. Bunu yapması okadar hoşuma gitmişti ki, deli gibi bağırıyordum, “Sik beni Ahmet, sik bakalım üniversiteli senden büyük orospunu. Bak senin için giydim kırmızı iç çamaşırımı, incecik taytımı, off doldur içimi hayatım. Dağıt beni, parçala her yerimi, Lisede yoktur böyle yavrular!” dedim. Kulağıma yaklaşıp, “Okadar da değilsin, senden daha iyileri var!” dedi. O an sinirden kudurmuştum, kimse benden daha iyi olamazdı. O an bunu duymak beni delirtmişti. Ahmet’ten kurtulup ona döndüm ve bir tokat patlattım. Ardından onu yere oturtup, o tepki bile veremeden sikinin üzerine oturdum. Kafasını göğüslerime bastırarak kucağında zıplıyordum ve “Sen halt etmişsin, benden daha iyisini bulamazsın, adi şerefsiz, sen hem beni sik, hem de laf söyle, olmaz öyle şey!” diyordum. Dudaklarına yumulup daha hızlı zıplamaya başladım. Birden Ahmet, “Evet, senden iyisi yok, sen bir numarasın kaltak Tuğçe! Ohhhh, geliyorumm!” dedi. Hemen üsütnden kalkıp sikini ağzıma aldım ve gözlerinin içine bakarak, döllerini yutmaya başladım. Bir taraftan da “Mmmmhhh!” diye inliyordum. Boşalması bitince ağzımı kağıt mendille sildim. Üstümü başımı düzeltip, külotumu taytımı götüme çektim. Saçımı da düzelttiğimde evden çıkarkenki gibi olmuştum. Zemin kat düğmesine bastım. Garibim Ahmet daha olayın şokundan kendine gelememişti, çünkü biraz önce Ahmet beni değil, resmen ben Ahmet’i sikmiştim. Gerçekten işini bilen bir kaltak olmuştum. Topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirip, Ahmetin dudağına bir öpücük kondurup doğruldum. Asansörün kapısı açılınca bir ayağımla Ahmet’in bacaklarının arasına adımımı atıp dışarı çıktım ve Ahmet’e “Hoşçakal bebeğim, sikin çok güzeldi gerçekten. Beni asansörde nasıl becerdiğini o Lisedeki şıllıklara anlatabilirsin!” dedim ve göz kırparak yanından ayrıldım... Beni bugün 4 kişi sikmişti ve saat henüz 20:15’ti. İçimde bir his vardı, bugün daha da güzelleşecekti benim için. Kıvırtarak otobüs durağına yürüdüm ve bizim okuldan geçen en kalabalık otobüse bindim. Herkesin gözü üzerimde, özellikle kıçımdaydı...

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil