26 Kasım 2013 Salı

köylü çocuk mustafa ve abisi

ben buse şuan 15 yaşımdayım bu anlatıcam olay ben 12 yaşımdayken başımdan geçti dayım yalovanın bi köyünde arsa almış bide küçük ev yapmıştı bizde yaz tatilinde annemle gittik bir kaç gün evde takıldıktan sonra canım sıkıldı ve dışarda dolaşaya başladım fakat mahallede kız yoktu mecburen komşunun 10 yaşındaki oğlu ile geziyoduk çok gıcık bi tipti ne desem tersini yapıyodu ağızıda bozuktu küfür felan ediyodu neyse bir kaç günde onla takıldık ben sevgilimden uzak kalmanın da verdiği etkiyle iyice isterik olmuştum ogün sabah dan kalkıp banyoda kendimi tatmin etmiştim fakat yinde rahatlamamıştım yaşıtlarıma göre olgun bi kız olduğum için sürekli bi sevgilim olmuştu ve ileri gitmeden öpüşmeler ve elleşmeler olıyodu ama sadece bi kere sevgilim sikini çıkarmış yalamamı istemişti fakat yapmamış elimle boşaltmıştım sonra oda benimkiyle oynamıştı hatta manstrubasyon yapmayı orda öğretti bana neyse okadar çok sıkılıyordum ve canım okadar çok istiyoduki şu an sevgilim yanımda olsa kucağına oturup yarım saat sevişirim yani daha fazla durmadım dışarı çıktım üzerime dizüstü bol bi etek ve bi bady giydim altıma kilot vardı sadece tayt falan giymemiştim bacaklarımın uzunluğu ve beyazlığım herkesin dikkatini çekmişti hatta annem kızmış fakatt yinede giymemştim daha sonra mustafada gelince çıktık beni görünce iyice bi süzdü hafif gülümsedi aklından geçenleri anlamıştım fakat umursamadım dolaşmaya başladık bana karşı tepeyi gösterip abim oranın üstünde koyun otlatıyor yanına gidelimmi dedi bilmem uzak değilmi dedim ondakkada gideriz dedi ve yola koyulduk araba yolundan değil kestirme orman yolundan gidelim dedi çıkmaya başladık ben onden çıkıyodum o arkamdan geliyodu altıma bakışlarını yakaladım kilotumu görmeye çalışıyo du bu ilgimi çekmişti biraz oyun oynamak geçti içimden çaktırmadan eteğimi belinden katlayıp biraz daha kısalttım yine önden gitmeye başladım durup yerden bişeyler alıyo ve eğilip bekliyodum götümün tamamen gözüktüğünü bakışlarından anlıyodum arada yanlışlıkla olmuş gibi götüme yavaşça elini sürtüyodu biraz daha çıktık aklımdan biraz daha ileri gitsem ne yapar diye geçiriyodum durdum yoruldum diyerek yere oturdum yanıma geldi az aşşağıma oturdu bacaklarıma bakarken çömelme şeklinde durdum ve frikik veriyodum birden gözüm önüne kaydı kumaş bi şort vardı altında ama ordaki kabarıklık onun için çok büyük duruyodu aşırı şaşırmıştım görmek istiyodum ama direk söyleymezdim bu sırada hadi az kaldı gidelim dedi durdum gidelim ama benim çok çişim geldi yapmam lazım dedim oda arkasını döndü veyap ben bekliyorum dedi ya hayır korkuyorum ya yılan falan gelirse dedim oda gelmez dedi olmaz yanıma gel dedim ve yüksek bi kaya nın üzerne çıktım o altta bana bakıyodu orda dur böcek falan gelmesin ben yapıym dedim gözleri fal taşı gibi açıldı tamaaam dedi ağzı ve gözleri açık bana bakıyodu kilotumu indirip eteğimi topladım bacaklarımı yice açarak çömeldim amım ve götüm tüm güzellği ile ona doru tutuyodum çocuk şok geçiriyodu amımı izliyorken elini sikinegötürdü ve ovmaya başladı ben işiyodum bi yandan amım açılmış içinin kırmızılığı bile gözükmüştü eini göstererek ne yapıyosun dedim ovuşturmayı bırakıp şey benimde çişim geldi dedi yap oazaman sende dedim bu şortunu direk indirdi ohaaa diye bağırmışım çıcukta bi sik vardı aklım çıkıyodu sevgiliminkinin iki katıydı nerdeyse 12 13 santim vardı bana doğru döndü ve kayanın dibine işemye başladı ne oldu diye sordu çok büyük dedim oda bizim ailede herkesinki büyük abiminkini görsen kaçarsın o zaman dedi yuh ya dedim çişi bitmiş ti fakat hala giyinmemişti bende son damlaları döktüm ve ya silmem gerekiyor dedim cebinden bi mendil çıkrdı ban uzattı ayy onu elime almam pistir dedim dur ben siliym dedi götümü kayay koyup bacaklarımı kaldırdım resmen bacak omuza yapmış bekliyordum bu mendille silmeye başladı iyice sil bastır temizlensin falan diyodum fakat bacaklarım titriyodu gözlerimi kapattım öyle bekliyodum çok zevk alıyodum mustafa mendili bırakmış eliyle okşuyodu amımı bastır biraz daha falan diyodum kısık kısık parmağını içime sokmaya çalışınca kalktım ve elini tuttum yeterhadi gidelim dedim biraz daha yapalım falan diye ısrar etti daha sonra yaparız dedim ozaman sende bunla oyna diyerek sikini uzattı elime alıp okşadım çok büyüktü özellikle kafası mantar gibiydi biraz 31 çektirdikten sonra kayaya domaldım ve sikini göt arama yerleştirdim bu sürtmeye başladı götüme sokmaya çalışıyordu fakat girmiyodu benimde canım istiyodu durmam gerekiyodu fakat duramıyordum arkadan yapsa ne olur iki gün sonra gidicez kim bilicekki dedim içimden beyaz tüysüz bi siki vardı yere oturup yüzümü ona döndüm kalk devam edelim dedi mızmızlanarak dur dedim sikini tuttum ve ağızıma aldım emmeye başladım bu benim ilk saksomdu fakat zevkliydi çocuk devam et durma flan demeye başladı iyiyce emiyo çıkarıp yalıyodum ağızımdan çıkarıp bu yaptıklarımızı kimseye anlatmak yok tamammı dedim salkmıym dedi niye anlatıym dedi tamam şimdi bunu götüme sokacaksın dedim ve iyice domaldım elimle deliğime tükürük sürdüm sikine tükürüp dayadı bastırmay başladı biraz giriyo tam geçicekken kayıp çıkıyodu iki üç denemeden sonra kafası yerini yapmıştı dönüp biraz daha emdim kafasına bolca tükürük sürüp domaldım deliğime parmaığımı sokup tükürüğü yedirdim bu tekrar dayadı itmeye başladı tam çıkıcakken elimle tuttum ve geri yaslandım götümden pıt diye bi ses geldi ve kafası içime girmişti canım fena yandı ahhhhh diye hafif bi bağırdım mustafa belimden tutarak kendine çekti ve sikini bastırdı içimi yırta yırta köklemişti resmen bağırdım aaaaaahhhhhhhh diye ama mustafa dinlemiyordu tüm gücüyle git gel yapmaya başladı götüm acıdan yanıyodu ama içim gıdıklanıydu mutafa yine küfretmeye başlamıştı götünü sükücem amınıda sikicem orospu kaşar nasıl siktim götünü parçaladım falan diyodu kızmıştım ama artık zevk alıyodum elimi attım bi yandan amımla oynuyodum zevkin doruklarına geldim ve ilkdefa gözle görülür şekilde boşalmıştım mustafada durdu ve yeter orosbu yoruldum dedi sikini içimden çekti domalmış vaziyette yığıldım kaldım buse diye seslendi mustafa kafamı çevridim telefonla fotoğrafımı çekiyomş ne yapıyosun salak biri görür dedim sus orospu deliğne bak kocaman açılmış kanamışta dedi ben deliğimi inclerken bi kaç fotomu daha çekti kanı ve gelen suyu mendille silmeye başladım sen boşalabiliyomusun dedim hayır dedi bu gelen ne dedim gülerek salak içine işedim dedi toparlandık kilotumu giymedim kan falan olursa annem ne derim diye çıkmaya başladık yol boyu durmadı arkama dayadı elledi sıktı küfürler edip durdu seni daha çok sikcem dedi neyse abisi ilerde gözükmüştü sus artık kimseye bişey söylme dedim yok salakmıym seni yalnız ben sikicem abime söylersem parçalar seni dedi sanki içimde bişey kalmıştı yürüyemiyo belli edeceğim diye korkuyodum abisi getirdinmi telefonumu dedi evet ama işim var fotoğrafları bilgisayara atıcam dedi abisi zorla elinden aldı akşam atrsın bakıym fotolarınıza dedi ben çok korktum ve biraz fotolara bakıp bana dönerek vay orosbuu dedi mustafa atılarak abi bana zorla götünü siktirdi dedi bende sikicem diyerek üzerime geldi yereyatırıp bacaklarımı kaldırdı götümü görünce uff parçalamışsın oğlum bunu bu sikilmez kanıyo zaten dedi abii çok güzel sakso çekiyo dedi hah hadi ozaman yala bakıym diyerek aletini çıkardı ben bi ohaaaa dha dedim çünkü bu kolum kadardı gülüştüler güzelce yaladım ağızıma sığımıyordu fakat kafasını emiyodum biredn ensemden tutup bastırdı yarak boğazıma kadar girmişti biraz da öyle gitgel yapıp çıktı ve ğızına boşalıcam aç ağızını dedi eliyle 31çekiyordu çok geçmeden ağızıma fışkırtmaya başladı kaç yudum yutum bilmiyorum ama elim yüzüm falan hep döl olmuştu çantasından peçete çıkardı sildim ve giyinip eve döndük iki gün boyunca mustafayla tuvalette ahırda kümeste çocuk odasında sürekli götten sikştik son gece onlara misafirliğe gittik çocuk geliyo ders çalışıcaz diye bahane edip büyük odaya girip kapıyı kilitledik mustafa abisi ender ve ben zevkin doruklarına çıktık enderede götten verdim istanbula döndüğümüzde sevgilimlede götten sikştik anlamadı salak siklidiğimi ama mustafadaki zevki bile vermedi küçücük sikiyle sürekli çok zevkli diyip durdu

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil