19 Şubat 2013 Salı

İLK SIKILIŞ BEKARET HIKAYEM

Şimdi 42 yaşındayım… Yaşım yeni13. Köyde, ailem bir akrabanın trafik kazası sonucu ölen cenazesine gitmişti. Beni komşumuza bıraktılar gece yatma vakti geldiğinde bana bir odaya yatak açıldı…45 yaşlarındaki Adam korkar mısın diye sordu. Karısı da o çocuk korkar tabi gece üstünü de açmasın sobaya bakarsın, ikiniz yatın diyerek odadan ayrıldı. Ev 2 katlıydı. Evin içinde ki soba çok güzel yanıyordu. Soyun yatlım dedi ben soyunurken o dışarı çıktı ben yattım o soyunmaya başladı ona sırtımı dönerek yattım. Gaz lambasını söndürdü ve yatağa girdi.. öylece baya kaldık az sonra horlamalı sesler gelmeye başlamıştı. Benim pek uykum yoktu ilk defa başkasının evinde kalıyordum. Bir süre sonra adam horlamayla beraber bana döndü ve kolunu üstüme attı ve sarıldı. Kımıldamak istedim daha sıkı sarıldı. Öyle baya kaldık ve bende uykuya dalmışım. bir ara uyanır gibi oldum arkamda sert bir şey vardı ve çok sıcaktı. Korktum kımıldamak istedim ama çok sıkı sarılmış kımıldayamadım. Elimle götüme baktım adamın siki göt aramda duruyordu çok korktum ve ıslaktı. Tekrar kurtulmak istedim adam uyur numarasıyla iyice sarıldı sarılırken de sikini itiyordu. Götümdeki sıcaklık bir yana ben ateş gibi yanıyordum çok koktum. ben kımıldamazsam oda öyle duruyor ve kurtulmak istersem sikini sürtüyordu. Uyuduğuna iyice inanmıştım. Bir süre hararetsiz kalınca elimle sikini göt aramdan korkarak çıkartmak istedim. Elimle tutuğumda adam birden uyanır gibi oldu ve daha da bastırdı. Korkudan kımıldayamadım elimi bile çekemedim. Bu kurtulma denemsi devam ettikçe adam aynı şekilde bastırıyordu. Öylece kaldım uyanmasını bekledim. Ben kımıldamayınca adamda gevşiyordu ve sikini götümde bazen kımıldatıyordu. Vücudum ateş içinde ağzım kupkuru korkuyla öylece uyuya kalmışım. Götüm yırtılırcasına uyandım. Ama kımıldayamıyor ve ve bağıramıyordum her taraf zifiri karanlıktı. Götümde sanki demir vardı kımıldadıkça canım yanıyordu. Adam ağzımı eliyle sıkıca kapatmış. Ve nasıl dönmüşsem ben yüzüstü buldum kendimi. Üstümde adam ve ağzımı sıkıca tutuyor. Kendimi tutamayacak kadar titriyordum.. Kulağıma ağlamayı kes bağırırsan hepsini sokarım diye devamlı fısıldıyordu. Ağlamamaya ve kımıldamamaya çalıştım. Götüm çok acıyor ve kesilmiş gibiydi..sonra elini çekti çıkart diye yalvardım sonra sokarsın diye ikna etmeye çalıştım. Bak ağlarsan diye arada basıyordu bastıkça içime daha da giriyor ve yırtıyor gibiydi..böyle kal sakin olunca çıka racam dedi. Bir süre kaldık.elimi tutum sikine getirdi bak koymadım koyarsam sen düşün diye bi korku daha verdi. Elimle tuttuğumda ağlamaya başladım. Ağzımı elini tutup sıkıca kapattı. Kapatmasıyla sikini çeker gibi yaptı çıkarıyor sandım ve birden sikini daha da itti. Elimi tutup sikine getirdi bak sesin çıkarsa hepsini sokarım dedi. Karalıydı titremekten duramıyordum. Bir süre öyle kaldı hiç çıkartmayacak sandım. Kalçamı okşuyordu ve birden sikini çekti. Kalkıp gaz lambasını yaktı. Her taraf kan içindeydi çarşafı falan alıp beni sildi. Götümün arasını bir bez verdi kan durasıya kalsın diye kanlı şeyleri sobaya attı. Karısını çağırıp çarşaf getir bu çocuk şiş yaptı diye olayı kapattı. Kadın gelince ona kızdı çocuk korkmuş bembeyaz olmuş bu ne hal kızdın mı çocuğa diye adama söylendi. Oda bana sarılmış üstüme işemiş dedi.. ben hiç konuşamadım. Benimle kadın yatmak istedi adam tamam sorun olmaz diyerek karısını gönderdi. Götümde ki kanlı bezi durana kadar tutu ve onu da yaktı. Sonra bana sarılıp tekrar yattık. Korkuyordum ama öylece uyumuşuz. Bu olaydan sonra 6-7 ay ondan uzak durdum. Sonra tekrar istedi buluştuğumuzda sokamadı ilk gece daha kolay girdi dedi sadece Kafsını sokmuş. Sonrakilerde yavaş yavaş derken devam etti yaklaşık bir yıl sonra eşi huylanmış kardeşine söylemiş adamdan şüpheleniyorum çocuğa galiba bir şey yapıyor diye. Oda olmaz öyle şey diyerek geçiştirmiş.eniştesine konu açmış göt sikiyorsun bize yok mu demiş ,,,, derken … Bendeki şans kayın biraderi de göt hastasıymış. Gene bir gün adam siker ken üstümüze kayın bilader geldi ve oda sikmeye başladı ve bir yılda 2 si siktiler . bu olay 2 yıl devam etti sonra hiç yapmadım taki son 5 yıl öncesine kadar ve beş yıldır… Pasifim ve bekar. saygı,samimiyet ve sorumluluk bilinci taşıyan herkesle.

1 yorum:

  1. Selamlar benim adım yusuf 28 yaşındayım yalovada yaşıyorum yurtiçi ve yurtdışında oturan doyumsuz ateşlli azgın bayanlardan aramalarını beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil